رودهن/

تمامی روستاها و مناطق فیروزکوه از خدمات دولت یازدهم بهره مند شده اند

فرماندار فیروزکوه گفت: تمامی روستاها و مناطق شهرستان فیروزکوه از خدمات دولت یازدهم بهره مند شده اند که گامی در جهت تحقق عدالت اجتماعی است.

ˈابوالقاسم مهریˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به خدمات دولت ˈتدبیر و امیدˈ در شهرستان، گفت: تاکنون حدود 60 میلیارد ریال از محل جرایم راهنمایی و رانندگی اعتبار به شهرستان اختصاص یافته که 20 میلیارد ریال آن در شهرها و مابقی آن در روستاها هزینه شده است.

مهری افزود: از این مبلغ تاکنون پنج دستگاه خودروی حمل زباله در مراکز دهستان ها و 300 باکس جمع آوری زباله در روستاها تهیه شده است.

وی خاطرنشان کرد: اعتبارات تملک دارایی نیز به مبلغ 76 میلیارد ریال در بین دستگاه های مختلف اجرایی شهرستان توزیع شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزکوه از برنامه ریزی برای افتتاح 58 طرح و پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی با اعتباری بیش از 347 میلیون ریال در هفته دولت خبر داد و بیان کرد: این پروژه ها مشتمل بر 51 پروژه عمرانی در بخش های مختلف با اعتبار 180 میلیارد و 266 میلیون ریال و هفت طرح اشتغالزایی است که زمینه اشتغال مستقیم و غیرمستقیم 386 نفر را فراهم کرده و اعتبار اجرای آنها 167 میلیارد و 580 میلیون ریال است.

وی از گاز رسانی به روستاهای بهان، نجفدر، آسور و اندریه از بخش ارجمند با اعتباری بیش از 32 میلیارد و 346 میلیون ریال شامل دو ایستگاه، 12 هزار و 500 متر خط تغذیه و 18 هزار متر شبکه در هفته دولت خبر داد و افزود: مسکن مهر 176 واحدی کوهسار متعلق به اداره راه و شهرسازی با اعتبار 44 میلیارد ریال، مرکز تولید و انجماد اسپرم با ظرفیت 100 رأس دام و احداث مرغداری 20 هزار قطعه ای مربوط به اداره جهاد کشاورزی و اجرای فاز 2 پارک "امیری فیروزکوهی” با امکانات و تجهیزات مورد نیاز با اعتبار چهار میلیارد ریال از سوی شهرداری، دیگر پروژه های افتتاح شده در هفته دولت است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه ادامه داد: به لطف حرکت در مسیر عدالت اجتماعی، روستایی در شهرستان وجود ندارد که از خدمات دولت یازدهم بهره مند نشده باشد.

وی تصریح کرد: در مجموع یک نهضت خدمتگزاری در عرصه های مختلف را در شهرستان شاهدیم که امید بسیار خوبی را در مردم ایجاد کرده است.

وی با اشاره به استعدادهای بالقوه و بالفعل فراوان در منطقه سرزمینی فیروزکوه، خاطرنشان کرد: با اطمینان کامل می توان عنوان کرد شهرستان فیروزکوه در بین شهرستان های استان تهران یک منطقه تولید کننده (و کمتر مصرف کننده) است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.