جام جهانی ویترین بزرگی از عملکرد همه، اعم از فدراسیون‌های کشور، مربیان تیم‌ها، عملکرد بازیکنان و نماینده و نشان دهنده کیفیت بازی‌ها و در نتیجه جام جهانی کیفیت مربیگری مربیان است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بایستی اذعان نمود آنچه که ما از عملکرد کی‌روش منعکس‌نمودیم‌ درست بر عکس عکس‌العمل جامعه جهانی در مورد این مسئله بود، زیرا در حالی که ما پس از جام جهانی به کی‌روش نمره قبولی داده بودیم هیچ پیشنهاد چشم گیری از جوامع دیگر فوتبال به کی‌روش ارائه نشد و او پس از اینکه همه شانس‌های خود را آزمایش کرد مجددا در اثر نبود قرار داد و پیشنهادی بهتراز تیم ملی ایران قبول کرد به ایران باز گردد.
 
همچنین بایستی قبول داشت که با توجه به اختلافات کی‌روش با فدراسیون فوتبال در طول چند سالی که وی با کفاشیان کار می کرد، آنچنان شکننده بود که اگر کی روش حتی یک پیشنهاد متوسط نیز داشت به طور قطع آن را به تیم ملی ایران ترجیح می‌داد.
 
 اگر کی روش را پای میز مذاکره می بینیم بدون شک این نشان‌دهنده آن است که او انتخاب دیگری نداشته و چنین نبوده است که در بین چند انتخاب تیم ملی ما را برگزیند.

سرمربی سابق تیم ملی بهتر از هر کس دیگری به روشنی می‌داند که شرایط جام ‌ملت‌های آسیا شرایط جام جهانی نیست که برای باخت آن نیز چراغانی کنند و برای باخت سه بر یک همه سکوت و شرایط را برای کار او آماده کنند.
 
جام ملت‌های آسیا دیگر جایی برای گریز، فرار و دلیل‌تراشی نیست. در آنجا مردم کشورمان مقام و نتیجه دلخواه می‌خواهند، از این رو شاید خود کی روش هم به دنبال نیم‌بهانه‌ای برای نیامدن باشد چون با داشته‌های جام جهانی شاید بتواند کاری برای خود دست و پا کند، اما اگر در جام‌ ملت‌های آسیا با تیم ملی ایران نتیجه نگیرد، اعلام بازنشستگی وی خواهد بود.
 
باید بود و نشست و تصمیمات آینده تیم ملی را رصد نمود، با وجود اینکه زمان برای جمع کردن تیم ملی نیز به اندازه کافی است اما یک تفکر جدید بایستی هر چه زودتر این مهم را بر عهده بگیرد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فدراسیون ، کیفیت ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۱۰ شهريور ۱۳۹۳
باتمامی دروغهاو حیله ها موفق شدید کی روش را فراری دهید .حالا وزیر ورزش یا رییس فدراسیون یا هر پیشکسوت بی سواد وجود داشته و تعهد دهد ایران قهرمان خواهد شد.یکی بیاد تعهد بده .منتظریم زیر آب زنها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۱۰ شهريور ۱۳۹۳
اگه اين مطالب حقيقت داره چرا همون روز اول مطرح نکرديد که زمان از دست نرود... ايشون در مقطع فعلي بهترين گزينه بود.
آخرین اخبار