اولین کنفرانس بین‏ المللی خدمات مشاوره‏ای روستایی در آسیا و اقیانوسیه و پنجمین کنگره علوم ترویج و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی ایران در دانشگاه زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛دبیر علمی کنفرانس و عضو هیأت علمی گروه ترویج دانشگاه زنجان در نشست خبری خود با خبرنگاران  گفت: این کنفرانس و کنگره سابقه ‏ای نزدیک به سی ساله دارد که از سال 1360 با تشکیل گروه و انجمن ترویج کار خود را با سمینارهای مستمر آغاز کرد.

دهکردی افزود : ابداع این کنفرانس، بین‏المللی بودن آن است و همکاری دانشگاه با سایر سازمان‏ها بین‏المللی موجب گردیده تا برای اولین بار این کنفرانس بصورت بین‏المللی در دانشگاه زنجان برگزار شود.

وی ادامه داد:برگزار کننده این کنفرانس دانشگاه زنجان و انجمن ترویج و کشاورزی ایران می‏باشد. به این کنفرانس 635 چکیده ارسال شده که 570 چکیده پذیرفته شده و تعداد 400 مقاله پذیرفته شده وجود داشت که پس از داوری 360 مقاله کامل مورد پذیرش قرار گرفت که از این تعداد 72 مقاله بصورت شفاهی و مابقی بصورت پوستری ارائه خواهد شد.

دبیر علمی کنفرانس در ادامه تصریح کرد :امسال با توجه به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی به دنبال رسیدن به عدالت مطلوب و اقتصاد متعالی هستیم، در کنار آن بدنبال تعالی فرهنگ محیط زیست و منابع طبیعی می‏باشیم، که انجمن ترویج ایران و دانشگاه زنجان این پرچم را در آسیا و اقیانوسیه بدست گرفته و از طریق آموزش بدنبال فراهم کردن زمینه‏های مطلوب و اهداف آن است.

کرمی دهکردی خاطر نشان کرد: این کنگره ملی و کنفرانس بین المللی از روز سه شنبه 11 شهریور با حضور اساتید و مهمانان برجسته ملی و جهانی آغاز به کار می کند و تا سه روز به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

برچسب ها: زنجان ، میزبان ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.