معاون تبلیغات و ا رتباطات اسلامی آستان حضرت شاه‌چراغ(ع) از برگزاری شب‌های شعر و جشنواره هنری ادبی شاه‌چراغ(ع) در استان فارس خبر داد.

خواجه‌نژادیان، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان حضرت شاه‌چراغ(ع)  در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: شب‌های شعر و جشنواره هنری ادبی شاه‌چراغ(ع)  همزمان با دهه کرامت و بزرگداشت احد‌بن‌موسی شاه‌چراغ(ع)  در استان فارس و شهر شیراز برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: جشنواره ادبی شاه‌چراغ(ع)  در قالب‌های شعر، داستان نویسی، خوشنویسی، عکس و پوستر و شب‌های شعر با موضوع حضرت شاه‌چراغ(ع)  برای نخستین بار در کشور در شیراز برگزار می‌شود.

خواجه‌نژادیان اظهار داشت: در این طرح مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی و هنری شاه‌چراغ(ع)  در حرم حضرت احمد‌بن‌موسی  با ارائه آثار برگزیده این جشنواره در حاشیه مراسم اختتامیه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری مراسم استقبال از بیش از ده هزار زائر پیاده که از 5 روز قبل از شهر‌ها و شهرستان‌ها‌ی مجاور به سمت حرم مطهر حضرت شاه چراغ(ع)  حرکت کرده‌اند عصر روز دوشنبه در صحن آستان مقدس حضرت شاه‌چراغ(ع)  همزمان با 6 ذیقعده و شب بزرگداشت مقام حضرت شاه‌چراغ(ع)  گلباران حرم مطهر حضرت شاه‌چراغ  از اقدامات اجرایی این طرح است.

خواجه‌نژادیان خاطر نشان کرد: برگزاری مراسم گفتمان دینی در صحن آستان مقدس شاه‌چراغ(ع)  همایش زائرانس کاروان‌های پیاده در صحن آستان مقدس حضرت شاه‌چراغ(ع)  برگزاری ویژه برنامه‌های شب بزرگداشت با اجرای برنامه‌های تواشیع و مدحیه سرایی از اقدامات دیگر معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان حضرت شاه‌چراغ(ع)  است.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: شعر ، جشنواره ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار