تهیه کننده "شاهگوش":

پایان "شاهگوش" ناگزیرترین پایان برایش بود

"شاهگوش" به دلیل پیامی که داشت باید به این شکل پایان می‌‌یافت.

مهران برومند تهیه کننده "شاهگوش" در خصوص اتمام این پروژه به خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: "شاهگوش" تجربه و همکاری خوبی با داوود میرباقری بود و خوشحالم که این همکاری ذهنیت خوبی نسبت به شبکه نمایش خانگی ایجاد کرد.
 
وی ادامه داد: تمام تلاشمان را کردیم که نظرات مردم را تا جایی که امکان داشت و به کلیت دوام ضربه نزند را در کار لحاظ می‌کردیم و از تمام مردم به خاطر تشویق و حمایتشان سپاسگذارم.

برومند در خصوص پایان "شاهگوش" اظهار داشت:‌ در خصوص پایان "شاهگوش" باید این را متذکر شوم که این پایان بهترین وناگزیرترین پایان برای این اثر بود و چون "شاهگوش" حامل یک پیام بود باید به این شکل تمام می‌شد البته سلایق مردم متفاوت است واگر هر جور دیگری هم تمام می‌شد باز هم نظرات مخالف از سوی مردم و منتقدان نسبت به این مجموعه شکل می‌گرفت.

وی در مورد همکاری مجددش با داوود میرباقری تصریح کرد: پروژه دیگری به نام "گاه تی تی" نوشته میرباقری که در سال 75 در کارگاه حوزه هنری نوشته شده که قرار است در شبکه نمایش خانگی تولید شود که موافقت اصولی را جهت ساخت دریافت کردیم ، پیش تولید آن بزودی آغاز می‌شود و درصد بیشتری از بازیگران "شاهگوش" در این پروژه حضورخواهند داشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: شاهگوش ، مردم ، حمایت ، بازیگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۲ ۱۱ شهريور ۱۳۹۳
واقعا پایان شاهگوش توهین به بیننده بود....