قم/

راه‌اندازی پایگاه جمعیت هلال‌احمر قم در بخش کهک

با حضور مسئولان استان پایگاه جمعیت هلال احمر قم در بخش کهک راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر قم، در این مراسم محمد گلفشان مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم گزارشی از تعداد پایگاه‌های موجود هلال احمر قم و اقدامات این جمعیت در بخش‌های آموزشی ارائه نمود.

در ادامه حجت‌الاسلام سید حسین میرمومنی امام جمعه کهک نیز با اشاره به وجود برخی مشکلات در بخش کهک افتتاح این پایگاه را یک اتفاق مهم دانست و گفت: با افتتاح این پایگاه در مواقعی بحرانی می‌تواند در کاهش بسیاری از حوادث مفید باشد.

علیرضا گلچین بخشدار کهک نیز بر تعامل مجموعه هلال احمر و نگاه این مجموعه جهت خدمت رسانی به بخش‌ها به خصوص کهک اشاره کرد و گفت: کهک یکی از بخش‌های مهم قم است که دارای ظرفیت‌های مختلف گردشگری و اقتصادی است ولی دارای یک سری مشکلات از قبیل آب، بهداشت و درمان است که امیدواریم با عنایاتی که استاندار و مسئولین استان دارند این مشکلات تا حدودی برطرف شود.

محسن اروجی مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم نیز در این مراسم با اشاره به غیرقابل پیش‌بینی بودن حوادث طبیعی اظهار کرد: در بخش کهک با مشکل کم آبی روبه‌رو هستیم که این خود نوعی بحران است.

وی افتتاح پایگاه امدادی در کهک را یک امر مهم دانست و بر ضرورت و اهتمام به برگزاری آموزش‌های امدادی در بین شهروندان به خصوص در بخش‌ها تاکید کرد.

اروجی افزود: تشکیل تیم‌های امدادی در بخش‌ها در موقع بروز حوادث می‌تواند بسیار موثر باشد و اگر افراد آموزش‌های اولیه را فرا بگیرند از بسیاری خسارات جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/م
برچسب ها: قم ، پایگاه ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.