سخنگوی دستگاه قضا در نشست خبری/3

مزایده اموال برادر مه آفرید/عاملان قتل دستفروش دستگیر شده‌اند

معاون اول قوه قضاییه گفت: معاون اول قوه قضاییه در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده 3 هزار میلیاردی تصریح کرد: اموال مهرگان برادر مه آفرید خسروی شناسایی شده و کارشناسی‌های لازم صورت گرفته و طی روزهای آینده جهت پرداخت دیون بانک‌ها و واریز به خزانه دولت به مزایده می‌رود.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، معاون اول قوه قضاییه در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده 3 هزار میلیاردی تصریح کرد: اموال مهرگان برادر مه آفرید خسروی شناسایی  شده و کارشناسی‌های لازم صورت گرفته و طی روزهای آینده جهت پرداخت دیون بانک‌ها و واریز به خزانه دولت به مزایده می‌رود.  
 
** عاملان قتل دستفروش دستگیر شده‌اند

دادستان اسبق کل کشور در ارتباط با پرونده دستفروشی که توسط اموال شهرداری به قتل رسید تصریح کرد: مسبب این موضوع عوامل شهرداری نبودند و پیمانکار شهرداری در خصوص جمع آوری ضایعات مسبب آن بودند و این درحالی است که ضاربین دستگیر و شناسایی شدند و 3 نفر بازداشت و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.  
 
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده شهید خلیلی طلبه آمر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: نظر پزشکی قانونی علت فوت را بی‌ارتباط با قضیه درگیری سال‌های گذشته ندانست و پرونده به دادگاه رفته و به زودی تعیین تکلیف خواهد شد.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: دادسرا ، احضار ، پیمانکار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار