مروری بر مهمترين عناوین خبری روز دوشنبه باشگاه خبرنگاران

مهمترين عناوین خبری باشگاه خبرنگاران که در روز دوشنبه منتشره شده موضوعاتي چون: هنوز مطلب رسمی در خصوص استعفای جعفر توفیقی اعلام نشده است، بهره‌برداری از 4 سامانه "رادار کیهان"، "طرح‌ هادی"، "رادار آرش 2" و "سامانه تلاش 3"/ برگزاری رزمایش گسترده پدافند هوایی و... است.

هنوز مطلب رسمی در خصوص استعفای جعفر توفیقی اعلام نشده است


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/6/10/2559131_600.jpg




فریدون گفت: روز گذشته اخباری مبنی بر استعفای مشاور عالی وزیر علوم منتشر شد اما این در حالی است که هنوز اعلام رسمی در این خصوص نشده است.

تولید دو داروی پپتیدی در یک قدمی اخذ مجوز از وزارت بهداشت/ ایران به فناوری تولید وارفارین دست یافت
وحیدی گفت: محققان این دانشگاه به فناوری تولید سه دارو دست یافتند که دو داروی آن در درمان نارسایی قلبی و نازایی کاربرد دارد و داروی سوم تولید وارفارین ایرانی است.

ابلاغ بسته بهداشتی طرح تحول به دانشگاه‌های علوم پزشکی/ روسای بیمارستان ها در جابجایی مدیران خود رودربایستی را کنار بگذارند

هاشمی با ابلاغ بسته بهداشتی طرح تحول به کلیه روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور گفت: روسای بیمارستان ها اگر احساس کردند که مدیران حوزه کاریشان نیاز به جابجایی دارند، باید رودربایستی را کنار بگذارند و افراد صالح و شایسته را جایگزین این افراد کنند.

بهره‌برداری از 4 سامانه "رادار کیهان"، "طرح هادی"، "رادار آرش2" و "سامانه تلاش3 "/ برگزاری رزمایش گسترده پدافند هوایی

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/6/10/2557468_357.jpg

 فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) از بهره‌برداری 4 سامانه "رادار کیهان"، "طرح هادی"، "رادار آرش2"و هم‌چنین سامانه تلاش 3 خبر داد.

حکم "م.ر" شامل حبس و جزای نقدی می‌شود/ از شناسایی اموال بابک زنجانی در خارج کشور از مایوس شده‌ایم
سخنگوی دستگاه قضا در ﺷﺼﺖ و هشتمین ﻧﺸﺴﺖ ﺧﺒﺮی گفت: حکم "م.ر" چون هنوز قطعی نشده و از بیان جزئیات آن معذورم اما شامل حبس و جزای نقدی می‌شود.

ترک همدانی: ما به وکیل مرتضوی اعتراض داریم/ مرتضوی: من وکیل ندارم

مصطفی ترک همدانی گفت: وکیل مرتضوی یعنی رضا جعفری که سرپرست سابق دادسرای تهران بوده و به دلیل تخلف در پرونده پالیزدار از سوی دادگاه انتظامی قضات تعلیق شده و با این وجود وکیل رئیس سابق تامین اجتماعی است.

اكران "عصبانی نیستم" منوط به بازبینی كمیسیون فرهنكی مجلس است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/6/10/2556921_207.jpg

 حجت‌الاسلام نصرلله پژمان‌فر گفت: هفته دیگر كمیسیون فرهنكی مجلس این فیلم را بازبینی می‌كنند در صورت تغییرات مجوز اكران داده می‌شود.

بخش دولتی به تنهایی قدرت اداره گردشگری را ندارد

 فاصله‌ی بودجه اختصاصی به سازمان میراث فرهنگی و هزینه‌های اعمال شده بسیار زیاد است و بخش دولتی به تنهایی قدرت اداره گردشگری کشور را ندارد.

جنتی: عاشورا واقعه‌ای است که همه‌ جهان را شیفته‌ خود کرده است/ خاموشی: داعش نحله‌ جدید صهیونیست‌ها در لباس اسلام است

بنابر صحبت‌های اخیر سیاستمداران اسرائیل با مضمون این‌که جنگ را تمام کردیم تا به داعش کمک کنیم نحله‌ی جدید صهیونیست‌ها در لباس اسلام است.

نسبت مسجدجامعی با خاتمی، حجاریان و تاج‌زاده چیست/ دوم خردادی‌های شورای شهر نسبت خود را با سران و تصمیم سازان فتنه مشخص کنند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/6/10/2557969_400.jpg

 رئیس کمیته فرهنگی و نامگذاری شورای اسلامی شهر تهران گفت: هنوز برایم سوال است که نسبت برخی آقایان با خاتمی ، خوئینی ها ، حجاریان ، تاج‌زاده ، بهزاد نبوی چیست؟

جذب معلمین حق التدریسی نداریم/ اجرای تمهیدات لازم برای سال تحصیلی جدید
 وزیر آموزش و پرورش گفت: برنامه‌ریزی‌ها برای آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس انجام شده است ، بنابراین در حال حاضر جذب معلمین حق التدریسی را در برنامه نداریم.

عجیب و غریب‌ترین درخواست‌های "خانم"ها از آتش‌نشان‌ها!!!
 مدیر مرکز فرماندهی 125 مشهد بخشی از درخواست‌های عجیب و غریب شهروندان به ویژه خانم‌ها را از آتش نشان‌های این شهر تشریح کرد.

از نهاد حقوق نمی گیرم/ افزایش 2 درصدی رشد اقتصادی تا پایان سال/ احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی تا یک ماه آینده

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/6/10/2557593_304.jpg

نوبخت در واکنش به مصوبه مجلس مبنی براینکه از صندوق توسعه ملی وام ازدواج پرداخت شود گفت: ما راضی نیستیم که از صندوق وامی برای ازداواج پرداخت شود.

کاهش 30 درصدی ارزش معاملات بورس/5 موافقت اصولی در زمینه ایجاد شرکت های سبدگردانی
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار از راه اندازی سامانه پس از معاملات عرضه فیزیکی و سلف نفت کوره، راه‌اندازی اوراق بهادار رهنی و ارائه شاخص های متنوع جدید در بورس، فرابورس و همچنین از5 موافقت اصولی در زمینه ایجاد شرکت های سبدگردانی خبر داد.

بانک ها به کار بانکداری خود بپردازند / اجرای ساماندهی موسسات غیر مجاز به صورت جدی

 ولی الله سیف:اولویت بندی پرداخت تسهیلات در نظام بانکی از نکاتی برای راهبرد جدید بانک ها برای خروج از رکود است و بانک مرکزی البته در کنار این کارها باید ساماندهی موسسات غیر مجاز را بصورت جدی اجرایی کند.

خصوصی سازی سرخابی‌ها ظرف یک ماه شبیه معجزه است/ اداره دو باشگاه باید به هواداران سپرده شود
https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/6/10/2558228_844.jpg

سخنگوی باشگاه استقلال تهران در خصوص تعویض یک روزه جلسه هیات مدیره گفت: طبق برنامه قرار بود که جلسه هیات مدیره روز یکشنبه برگزار شود اما به دلیل جلسه مهم افشار زاده به روز دوشنبه موکول شد.

تقویم تاریخ در آینه ورزش

 امروز دوشنبه 10 شهریور 1393 هجری شمسی برابر با 5 ذیقعده‌ 1435 هجری قمری و 1سپتامبر 2014 میلادی است.

38 درصد کاروان ایران مدال گرفت

 دومین دوره بازی های المپیک نوجوانان که به میزبانی شهر نانجینگ نمونه ای بود از حضور کیفی ورزشکاران ، جایی که 16 ورزشکار ایرانی حاضر در مسابقات موفق به کسب سه مدال طلا و سه مدال برنز شدند.

امکان دست يابی ايران و 1+5 به توافقنامه جامع هسته‌ای وجود دارد/ با این توافق، چشم‌اندازهای جغرافیایی - سیاسی منطقه خاورمیانه دوباره شکل خواهد گرفت

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/6/10/2557479_830.jpg

 پایگاه اینترنتی گلف نیوز پیش‌بینی کرد که امکان دست یابی ایران و پنج بعلاوه یک به توافق نامه جامع هسته ای تا ماه نوامبر وجود داشته باشد.

اندیشکده صهیونیستی: تهدید ایران برای مسلح کردن کرانه باختری، باید جدی گرفته شود! اندیشکده اسرائیلی "اورشلیم برای امور عمومی" که در حیطه امنیت منطقه ای و دیپلماسی در خاورمیانه فعالیت می کند در یادداشتی به قلم یکی از کارشناسان خود از مسئولان ر‍ژیم صهیونیستی خواست تهدید ایران برای مسلح کردن کرانه باختری را جدی بگیرند.

ادعاهای تازه و ضدونقیض "جروزالم پست" درباره پهپاد اسراییلی

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست با استناد به نظر فردی که وی را "کارشناس مسائل نظامی" خطاب کرد، ادعاهای تازه و ضدونقیضی را درباره پهپاد شکار شده در ایران بیان کرد.




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار