زن كلاهبرداری كه به بهانه فروش 12 هزار و 500 سهم زمین واقع در مشهد مقدس به فردی در اصفهان بالغ بر 500 میلیون ریال از وی دریافت و متواری شده بود توسط كارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ خسروی رییس پلیس آگاهی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: در پی شكایت یكی از شهروندان به پلیس آگاهی استان مبنی بر كلاهبرداری 500 میلیون ریالی یك زن از وی موضوع در دستور كار كارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد كه زنی به بهانه فروش پنجاه جلد سند مالكیت به مقدار 12 هزار و 500 سهم زمین واقع در مشهد مقدس از شاكی مبلغ 500 میلیون ریال به صورت نقد دریافت كرده و از انتقال اسناد به نام خریدار خودداری كرده و متواری شده است.

این مقام مسئول عنوان داشت: تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا اینكه سه نفر دیگر نیز با حضور در پلیس آگاهی استان به طرح شكایت های مشابهی علیه متهم پرداختند.

وی در ادامه بیان داشت: با توجه به شكایت شاكیان و دستور مراجع قضایی اقدامات ویژه كارآگاهان برای شناسایی و دستگیری این كلاهبردار شیاد انجام و سرانجام  مخفیگاه متهم شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی متهم طی عملیاتی ویژه دستگیر شد.

سرهنگ خسروی خاطر نشان کرد: متهم پس از دستگیری هنگامی كه با مدارك و مستندات علمی پلیس مواجه شد به ناچار به بزه انتسابی خود اقرار كرد كه در این زمینه متهم همراه با پرونده و شاكیان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۵:۱۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۳
امان ازوسوسه پولدارشدن؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۱۱ شهريور ۱۳۹۳
این زنه عجب عجوبه ای بوده که تونسته سر یک اصفهانی رو اینجوری کلاه بزاره
آخرین اخبار