حسینی‌صدر گفت: برای حضور فعال تر و موثرتر در اقتصاد نیاز به تامین نقدینگی، ارائه دانش فنی و تامین منایع آب و گاز است که این کار حمایت بیشتر مسئولین را در این زمینه می‌طلبد.

سید مویَد حسینی صدر عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران درباره‌ اهمیت صنایع کوچک در بهبود وضعیت اشتغالزایی و اقتصادی گفت: صنایع کوچک یکی از ضرورت‌های اصلی هر کشور است و اشتغالزایی در صنایع کوچک نسبت به صنایع بزرگ و مادر بیشتر است و این صنایع به خاطر اهمیتی که دارند نقش فوق‌العاده ای در اشتغالزایی ایفا می‌کند.

این نماینده مجلس ادامه داد: از مزیت‌های صنایع کوچک این است که با سرمایه اندک، بازدهی سریع در کوتاه‌مدت ایجاد می‌کند و با کمک این صنایع می‌توان بسیاری از نیازهای منطقه‌ای را حل کرد و از بار ترافیکی کشور کاست.

حسینی درباره چگونگی حمایت از این صنایع گفت: در حال حاضر حمایت سازمان یافته و منسجمی از صنایع کوچک صورت نمی‌گیرد و این صنایع برای کارایی بهتر نیاز به تامین نقدینگی، دانش فنی و تامین منابع آب و گاز دارد.

این نماینده مجلس ادامه داد: برای اینکه این صنایع حضور فعال‌تری در عرصه‌ اقتصادی داشته باشند باید زیرساخت ها و دانش فنی آنها ارائه شود و مشکلات و مراحل اداری آن کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار