ریيس بازرسي فرماندهي انتظامي شهرستان کرمان از وظيفه شناسي مأموران بخش ماهان و رد رشوه 142ميليون ريالي قاچاقچيان سوخت خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان و بنا به اعلام پايگاه خبري پليس،ستوانيکم ساسان خدادادي گفت: مأموران بخش ماهان هنگام گشت زني در جاده بم ـ کرمان به يک دستگاه کاميون تانکر مظنون شدند و بلافاصله خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسي از این خودرو ، دو هزار ليتر گازوييل که به صورت ماهرانه اي جاسازي شده بود کشف و در اين رابطه يک نفر متهم دستگير شد.

ستوانيکم خدادادي خاطرنشان کرد: هنگام انتقال خودروي مورد نظر به توقفگاه پليس، راننده خودرو برای رهايي از چنگال قانون مبلغ142 ميليون ريال را به عنوان رشوه پيشنهاد داد که مأموران صحيح العمل ضمن رد آن، مراتب را صورتمجلس و ضميمه پرونده قاچاقچي سوخت کردند.

وی تصریح کرد: راننده خودرو به همراه مقدار سوخت قاچاق و مبلغ پيشنهادي رشوه به ماموران ، برای سير مراحل قانوني تحويل دستگاه قضايي شد.

ریيس بازرسي فرماندهي انتظامي شهرستان کرمان ، با تقدير از اقدامماموران وظيفه شناس یادآور شد: با وجود مأموران مؤمن، متدين و متعهد در اين فرماندهي، مجرمان و تبهکاران هيچ راهي براي فرار از دست قانون نخواهند داشت.

برچسب ها: ردرشوه ، پلیس ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.