سرخوش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،

بار حجاج تمتع با پست به در منازل ارسال می‌گردد

مدیر کل برنامه‌ریزی، پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت گفت: بار زائران تمتع ایستگاه پروازی تهران با پست به در منازل ارسال می‌گردد.

حسن سرخوش در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به آغاز اعزام تمتع امسال از 14 شهریور گفت: اعزام زائران تمتع امسال از 19 ایستگاه پروازی صورت می‌گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امسال زائران ایستگاه‌های تهران، خراسان و اصفهان می‌توانستند مدینه قبل یا مدینه بعد بودن را انتخاب کنند ، افزود: در سالهای گذشته فقط زائران ایستگاه پروازی تهران از این مزیت برخوردار بودند.

سرخوش همچنین اظهار داشت: امسال برای اولین بار پروازی حجاج از فرودگاه مهرآباد به فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) انتقال یافت.
وی ادامه داد: زائران شهرهای تهران، کرج، سمنان، قم، مرکزی، کاشان از فرودگاه امام خمینی(ره) پرواز خواهند کرد.

سرخوش یادآور شد: بار زائران ایستگاه پروازی تهران هنگام بازگشت توسط اداره پست به در منازل آنان ارسال می‌گردد تا زائران بتوانند بدون دغدغه به منازل خود بازگردند.

مدیر کل برنامه ریزی ، پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت در پایان با اشاره به اینکه در قبلا این خدمت هزینه‌ای از زائران دریافت نمی‌شود، خاطر نشان کرد: بار حجاج تهران بعد از 24 ساعت و سایر استان ها ظرف مدت 48 ساعت به دست آنان خواهد رسید.

انتهای پیام/

برچسب ها: مزیت ، مدینه ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار