امیر اسماعیلی در حاشیه رونمایی از دستاوردهای پدافند هوایی:

طراحی سیستم‌های پدافندی با توجه به نوع تهدیدها است

در دوره‌ای فنی‌های ما تهدید را نمی‌شناختند اما الان فنی‌ها تهدید را می‌شناسند و با توجه به تهدیدی که می‌شناسند سیستم را طراحی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا در حاشیه رونمایی از 5 دستاورد این قرارگاه با اشاره به جوانانی که متخصص هستند و تهدید را به خوبی می‌شناسند وجود آن‌ها را مایه افتخار دانست و تصریح کرد: چنانچه در دوره‌ای فنی‌های ما تهدید را نمی‌شناختند اما الان فنی‌ها تهدید را می‌شناسند و با توجه به تهدیدی که می‌شناسند سیستم را طراحی می‌کنند.
 
امیر اسماعیلی تاکید کرد: کاری که امروز جوان‌های ما کردند همان کاری است که مد نظر حضرت آقا است و ایشان همین را از جوان‌های مملکت می‌خواهند، خصوصا بخش دفاعی که اولویت اول است .
 
فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) اظهار داشت: تفاوت عمده این رادارها با رادارهای قبلی در این است که اگر در رادارهای قبلی بالای 100 نفر باید کار می‌کردند در این رادارها تعداد نیروهای به کار گرفته شده بسیار کم تر است و این محصولات در خاورمیانه کم نظیر است.
 
امیراسماعیلی با کمال خرسندی این دستاورد را به ملت ایران تبریک گفت و این اقدام را شایسته و مبارک خواند.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) درباره مسئله S300 گفت: دولتمردان بصور جدی دنبال این هستند تا حق ایران را در خصوص سامانه S300 از روسیه بگیرند.

وی در پاسخ به سوالی در مورد تفاوت‌های S300 و سامانه دفاعی جمهوری اسلامی اظهار داشت: پدافند هیچ نگاهی به S300 ندارد و من  مقایسه نمی‌کنم، اما ما توانسته‌ایم سامانه‌های قوی‌ای رو بسازیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: پدافند ، هوایی ، قرارگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار