شانزدهمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر با نیازهای ویژه سراسر کشور در قزوین با اعلام نتایج برگزیدگان و معرفی تیم های برتر به پایان رسید.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، شانزدهمین دوره رقابت‌های ورزشی دانش‌آموزان دختر استثنایی کشور با معرفی تیم های برتر در۲ رشته دومیدانی و گوی رانی به کار خود پایان داد.

در این دوره از مسابقات که 350 ورزشکار دختر از ۲۸ استان کشور در دو سالن فرهنگیان و ورزشگاه معلم قزوین به رقابت با هم پرداختند ورزشکاران برگزیده بعد از 3 روز رقابت در رشته دومیدانی و گوی رانی معرفی شدند.

در رشته دو و میدانی این مسابقات و در گروه کم توانی ذهنی این رقابت‌ها ، تیم البرز عنوان قهرمانی را تصاحب کرد و تیم‌های مازندران و اردبیل هم به ترتیب عناوین دوم تا سوم را تصاحب کردند.

در رشته دوو میدانی گروه سندروم دان نیز تیم‌های تهران ،شهرستان های استان تهران و سمنان عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

اما در رشته گوی‌رانی این رقابت‌ها هم ورزشکاران استان البرز سکوی قهرمانی را به خود اختصاص دادند و تیم‌ اصفهان به مقام دوم این مسابقات دست یافت. ورزشکاران کرمانی هم در این مسابقات عملکرد خوبی داشتند و موفق شدند در رشته گوی‌رانی سکوی سومی کشور را به خود اختصاص دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.