قم/

کسب مدال برنز حاصل کاررتکواندوکارقمی دررقابت های قهرمانی

تکواندوکار استان قم با کسب مقام سوم و نشان برنز به کار خود در مسابقات تکواندوی قهرمانی رده سنی نونهالان کشور پایان داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم؛تکواندوکار استان قم با کسب مقام سوم و نشان برنز به کار خود در مسابقات تکواندوی قهرمانی رده سنی نونهالان کشور پایان داد.

 مسابقات تکواندوی قهرمانی رده سنی نونهالان کشور در حالی به پایان رسید که تیمی متشکل از بهترین‌های حال حاضر تکواندوی قم که محصول استعدادیابی و سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه هستند به این رقابت‌ها اعزام شده بود و در نهایت یک نشان برنز کسب کرد.

براساس برنامه‌ریزی فدراسیون تکواندو این بیست و سومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی کشور نونهالان پسر است که به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) و دهه کرامت و همچنین به مناسبت گرامیداشت 3 هزار شهید استان ایلام به میزبانی این استان برگزار شد.

هیئت تکواندوی استان ایلام به مدت 2 روز میزبانی پیکارهای تکواندوی قهرمانی رده سنی نونهالان کشور را بر عهده داشت و مدعیان در 10 وزن برای رسیدن به سکوهای اول تا سوم با یکدیگر مسابقه دادند تا اینکه مدال برنز وزن هفتم یا وزن منهای 57 کیلوگرم به نماینده قم اختصاص یافت.

در این دوره از پیکارها ابتدا تکواندوکاران اوزان منهای 33، 41، 49، 57، 65 و به اضافه 65 کیلوگرم با یکدیگر برای کسب مدال‌‌های طلا، نقره و برنز پیکار کردند در حالیکه در یکی از این اوزان یعنی منهای 57 کیلوگرم محمدمهدی شازدی احمدی از قم صاحب نشان برنز شد.

همچنین در شرایطی که مبارزات تکواندوکاران اوزان منهای 37، 45، 53 و 61 کیلوگرم در روز دوم برگزار شد در وزن هفتم امیرحسین کولیوند از تهران به همراه اسفندیار مدانلو از مازندران با غلبه بر حریفان خود جواز حضور در دیدار نهایی را کسب کردند.

در مسابقه پایانی این تکواندوکار تهرانی یعنی کولیوند بود که حریف خود از مازندران را شکست داد و بدین ترتیب صاحب نشان طلا شد، ضمن اینکه نماینده مازندران در جایگاه دوم ایستاد و محمدمهدی شازدی‌احمدی از قم به همراه امیرحسین امانی از قزوین در جایگاه سوم مشترک ایستادند و هر دو مدال برنز گرفتند.

انتهای پیام/ش/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.