ریحانی:

راه بدست آوردن قدرت تحلیل، تشکیل اتاق فکر و تقویت مبانی معرفتی است

مسئول بررسی و تحلیل سازمان بسیج دانشجویی راه بدست آوردن قدرت تحلیل را تشکیل اتاق فکر و تقویت مبانی معرفتی برشمرد.

راه بدست آوردن قدرت تحلیل ،تشکیل اتاق فکر و تقویت مبانی معرفتی است/دوره خط امام سیاسی با هدف بالا بردن قدرت تحلیل سیاسی دانشجویان است
مسئول بررسی و تحلیل سازمان بسیج دانشجویی راه  بدست آوردن قدرت تحلیل را تشکیل اتاق فکر و تقویت مبانی معرفتی برشمرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی، سجاد ریحانی مسئول بررسی و تحلیل سازمان بسیج دانشجویی، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون دشمن شناسی گفت: فرد مومن نباید پازل دشمن را تکمیل کند و از ویژگی های فرد مؤمن جهادی عمل کردن،محافظه کار نبودن وهوشیاری است.

 ریحانی ضمن تاکید بر نقش دانشگاه ها در تحولات نظام اسلامی گفت: دانشجویان بسیجی باید به فرمایشات مقام معظم رهبری در این باب توجه کنند،و سه عنصر بصیرت،اخلاص وعمل به هنگام وبه اندازه را با توجه به بیانات ایشان از ویژگی های ضروری که باید در خود تقویت کنند، قرار دهند.

وی در ادامه بحث  با بیان تعریفی از سیاست گفت: سیاست بازی و سیاسی کاری نتیجه سیاست گرایی است.تحلیل سیاسی یعنی هر حرفی را به آسانی نپذیریم و هر احتمالی را به آسانی در ذهن خویش راه ندهیم و باور نکنیم. لذا بدست آوردن قدرت تحلیل سیاسی بسیار مهم است و امیدواریم دوره های خط امام سیاسی بتواند در رساندن دانشجویان به این مسأله نقش مؤثری داشته باشد.

مسئول بررسی و تحلیل سازمان بسیج دانشجویی راه بدست آوردن قدرت تحلیل را تشکیل اتاق فکر و تقویت مبانی معرفتی برشمرد و در انتها افزود: انجام این کارها برای یک دانشجو واجب است؛ خواندن قرآن، مطالعه کتب شهید مطهری، مرور تاریخ صد ساله، داشتن برنامه و... از جمله گام هایی است که می تواند به دانشجویان جهت رسیدن به این مهم کمک کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار