"اصغر زارعان"معاون امنیت و حفاظت سازمان انرژی اتمی ایران در مصاحبه‌ای با خبرگزاری آسوشیتدپرس از خنثی سازی طرح‌ها و نقشه‌های جاسوسان خارجی با هدف ایجاد اخلال در برنامه هسته‌ای خود خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛ " اصغر زارعان" در این مصاحبه تاکید کرد: ما جلوی اقدامات خرابکارانه جاسوسان خارجی را که از طریق تجهیزات خارجی قصد ایجاد اخلال در سایت‌های هسته‌ای ایران را داشتند، گرفته‌ایم.

وی تاکید کرد:طرح جاسوسان خارجی را که برای به کارگيری کارشناسان هسته ای ما تلاش می کردند، خنثی کرده ايم .

وی در بخش دیگری از سخنان خود در این مصاحبه تصریح کرد: هدف ما افزایش آگاهی و اطلاعات از دشمن است، دشمنی که هر روز اقدامات خصمانه بیشتری علیه ما انجام می‌دهد.

زارعان در ادامه با نشان دادن قطعات و تجهیزات خبرنگاری که با هدف اخلال در برنامه هسته‌ای ایران مورد استفاده قرار گرفته بود، افزود: این تجهیزات در کشورهای غربی و آسیایی تولید شده است. برنامه هسته‌ای ما با وجود ادامه مذاکرات، همچنان هدف اصلی جاسوسان خارجی است.

وی در بخش پایانی این مصاحبه با اشاره به انهدام یک پهپاد اسرائیلی توسط سپاه ایران در نزدیکی سایت هسته‌ای نطنز، گفت: با در نظر گرفتن تسلط، مقاومت و هوشیاری که سیستم‌های دفاعی ما از خود نشان داده‌اند، باید بگویم که هر شی‌ء در حال پروازی که قصد نزدیک شدن به پایگاه‌های هسته‌ای ما را داشته باشد، هدف قرار خواهد گرفت. ما با هیچ‌کس شوخی نداریم. از الان به بعد آنان واکنش ما را خواهند دید و مشاهده خواهند کرد که واکنش ما به چنین شوخی‌هایی بسیار جدی خواهد بود .


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار