بازیکن تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر:

تیم کره را در خاک خود به زمین می‌نشانیم

سیدعلی پاکدامن در خصوص مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی گفت: ما می‌خواهیم تیم کره را در خاکش به زمین بنشانیم.

سید علی پاکدامن، بازیکن تیم ملی شمشیر‌بازی اسلحه سابر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ما می‌خواهیم تیم شمشیربازی کره را در کره به خاک بزنیم و مدال طلای این مسابقات را به دست آوریم.

وی ادامه داد: من حدود یک سال را در اردوی تیم ملی حضور دارم. خدا را شکر این اردوها کمک زیادی به آمادگی ما کرده است.

وی تصریح کرد: برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی اوکراین و تمرین با این بازیکنان به تجارب ما افزوده است. من فکر می کنم این اردو زیربنای خوبی برای گرفتن خوش رنگ‌ترین مدال مسابقات آسیایی باشد چرا که این حضور بازیکنان و تکنیک‌های جدید آنها باعث به روز شدن بازی ما شده است.

پاکدامن در خصوص عناوینش در مسابقات جهانی و آسیایی تأکید کرد: من توانستم از رتبه‌ی 21 جهان به رتبه 8 صعود کنم و از رتبه 12 آسیا به 6 صعود کردیم.

وی عنوان کرد: در مسابقات جهانی قهرمانی کازان در قسمت تیمی در جایگاه 9 ایستادم و در قسمت انفرادی 40 شدم. در مسابقات قهرمانی آسیا از جایگاه هفتادم با 30 پله صعود در جایگاه چهلم قرار گرفتم. در مسابقات جهانی کازان با 2 پله صعود به جایگاه 38 جهان دست یافتم  که این نشان ‌دهنه ارتقای سطح شمشیربازی در ایران است.

بازیکن تیم ملی شمشیربازی در مورد عملکرد فخری گفت: از عملکرد فخری رضایت دارم چرا که تمام عناوینم در مسابقات قهرمانی جهان و مسابقات آسیایی را مدیون حضور وی هستم.

پاکدامن خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم گرفتن مدال در مسابقات آسیایی اینچئون برای ما قطعی است. من در این مسابقات در قسمت انفرادی شرکت می‌کنم که امیدوارم در این بخش نیز بتوانیم مدال خوش رنگی را نصیب کشورم کنم.

انتهای پیام/
برچسب ها: پاکدامن ، شمشیربازی ، سابر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار