در جمع خبرنگاران عنوان شد

اظهارات وکیل هاشمی درمورد ماجرای فیس بوک و کیهان لندن!

وکیل مدافع مهدی هاشمی گفت: کسانی که علوم سیاسی خواندند باید در مورد این کیفرخواست نظر دهند به اعتقاد من این کیفرخواست بی‌اعتبارترین کیفرخواست است.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضائی باشگاه خبرنگاران؛ سید وحید ابوالمعالی وکیل پرونده مهدی هاشمی در حاشیه‌ی جلسه‌ رسیدگی به پرونده‌ی وی گفت: در مورد روند رسیدگی نمی‌توانم اظهار نظر کنم و نمی‌توانم بگویم رضایت دارم یا خیر.

ابوالمعالی در پاسخ به این سوال که آیا اخبار منتشر شده در فیسبوک و توییتر از طرف شماست و یا صحت دارد گفت: متأسفانه یوزر و پسورد این صفحات در دست من نیست و اخبارش را تأیید نمی‌کنم.

وی با اشاره به شایعه‌ی مصاحبه‌ی هاشمی با کیهان لندن گفت: این اخبار را شنیده‌ام اما چیزی ندیده‌ام این‌ها حاشیه ‌سازی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در این پرونده نام متهم دیگری هم هست یا نه گفت: بله نام متهم دیگری در این پرونده موجود است.

ابوالمعالی در مورد حضور نیافتن مهدی هاشمی در بین خبرنگاران گفت: اجازه بدهید دادگستری بدون فشار و بدور از رسانه‌ای شدن تصمیم بگیرد اما اگر قرار شود چیزی رسانه‌ای شود ما حرف برای گفتن زیاد داریم.

وکیل پرونده‌ی مهدی هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا در کیفرخواست به فتنه‌ی 88 نیز اشاره شده است یا نه جوابی نداد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تشخیص علنی بودن یا علنی نبودن این دادگاه به عهده‌ی قاضی پرونده است ولی ما این درخواست را به دادگستری ابلاغ کردیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: ابوالمعالی ، سیاسی ، کیفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار