به منظور استقبال از مهر

اجرای طرح باز باران در منطقه یک

مدیر اجتماعی و فرهنگی ناحیه یک منطقه یک گفت: به مناسبت استقبال از مهر طرح، باز باران در ناحیه یک منطقه یک اجرا می‌شود.

 محمد رضا یارندی مدیر اجتماعی و فرهنگی ناحیه یک منطقه یک در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  مهر تربیت که زیر مجموعه طرح باز باران است با 5بخش شهر و شهروند، اخلاق اسلامی و اجتماعی، حجاب و عفاف برنامه پشت صحنه‌ای 10شب با محوریت سبک زندگی ایرانی اسلامی اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: طرح داستان وتابستان در 3 محور سبک زندگی، هویت، مدیریت تغییرات فرهنگی درحال اجرا است.

مدیر اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه یک منطقه یک تصریح کرد:‌ 5بخش کلی شامل دهه کرامت، مهر تربیت، دهه فرهنگی استان‌ها ورزش و تفریحات و دفاع مقدس برای کل تهران و در طرح داستان و تابستان برای هر مناطق 22گانه شهرداری قابل اجرا است.

وی اظهار داشت: در طرح باز باران، برپایی کارگاه‌های آموزشی برای بچه‌های کلاس اولی،نمایشگاه و برپایی غرفه‌هایی ازجمله قصه گویی، نمایشگاه عرصه محصولات نوشت افزار، عرضه و فروش انواع حجاب اسلامی،ترغیب مردم به تولیدات داخلی پوشاک و رونمایی از کتاب انجام می‌شود.

یارندی افزود: در بخش شهر و شهروندی مسائلی ازجمله غلبه بر استرس، الگو ایثار و شهادت، اخلاق، امانت داری،راست گویی، بیان رذایل اخلاقی از جمله دروغ گویی، خیانت در امانت مطرح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در دو محله فرمانیه و حصار بوعلی کارگاه‌های ارتقای کیفیت زندگی بانوان در 4جلسه،در حسینیه رستم آباد و شهرک شهید چمران از ساعت10الی12 با تدریس ابن الهاج برگزار می‌شود و به مناسبت دهه کرامت جشن روز دختر در حسینیه رستم آباد و در سرای محله حصار بوعلی با تقدیر و سخنرانی از دختران و بانوان موفق برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: باز باران ، حجاب ، اخلاق ، تفریح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار