میرزاده در جلسه هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد

تجلیل از 7000 دانشجوی برتر و ممتاز دانشگاه آزاد اسلامی

حمید میرزاده در هشتاد و دومین جلسه هیات رییسه دانشگاه آزاداسلامی، از تجلیل 7000 دانشجوی برتر و ممتاز دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاداسلامی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی بر تفاهم وتعامل هرچه بیشتر میان مسئولان دانشگاه تاکید و اظهار داشت: برای رسیدن به اثر بخشی و کارایی بیشتر باید سعه صدر را در برخوردهای فردی و اجتماعی مدنظر قرار داد.

رییس دانشگاه آزاداسلامی با بیان اینکه در آستانه یک سالگی فعالیت تیم جدید مدیران دانشگاه آزاد قرار داریم، افزود: اهتمام، استقامت و جدیت معاونان و مدیران دانشگاه برای نیل به اهداف و تحقق برنامه های تعیین شده در سال تحصیلی جدید نیز مانند گذشته دنبال خواهد شد.

براساس این گزارش، تجلیل از7000 نفر از دانشجویان برتر و ممتاز دانشگاه آزاداسلامی در مقاطع مختلف تحصیلی و در زمینه های ورزشی، پژوهشی، مسابقات قرآنی، نشریات دانشجویانی، نخبگان فرهنگی، مبتکران، مخترعان و ... از جمله مصوبات این جلسه به شمار رود. بر اساس این طرح مقرر شد با در نظر گرفتن تسهیلاتی چون بیمه تکمیلی و دیگر جوایز مورد تقدیر قرار بگیرند.

همچنین در جلسه امروز، کمیسیون های تخصصی هیات رییسه به ارائه گزارش های خود پرداختند که این گزارش ها توسط اعضا مورد بررسی و تصویب قرار گرفت. تصویب اساسنامه سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی نیز یکی از مصوبات جلسه امروز به شمار می رود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار