حاشیه مراسم بدرقه کاروان ایران به اینچئون؛

حضور نوبخت و "چو" در مراسم بدرقه کاروان ایران به اینچئون/رونمایی از سرود کاروان ایران در اینچئون برای اولین بار

کاروان ورزشی ایران خود را برای شرکت در مسابقات اسیایی اینچئون اماده کرده و امشب مراسم بدرقه این ورزشکاران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛امشب از ساعت 19 الی 22 مراسم بدرقه از کاروان تیم های ملی ایران در رشته های مختلف ورزشی برای شرکت در مسابقات اسیایی اینچئون کره جنوبی برگزار می شود.

گفتنی است گودرزی وزیر ورزش،نوبخت سخنگوی دولت و معاون راهبردی ریاست جمهوری،کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک به همراه "چو" از کنسولگری کره جنوبی در این مراسم حضور دارند.

رونمایی از سرود کاروان ایران

در ادامه مراسم از سرود کاروان ایران در مسابقات اسیایی اینچئون رونمایی شد.

این سرود به نام پرچم و توسط رضا یزدانی برای حمایت از کاروان ایران در این مسابقات خوانده شده است.

از پخش تا اخلال در پخش  کلیپ ورزشکاران 

در ادامه مراسم کلیپ ورزشکاران پخش شد که در ابتدا سخنانی از رییس جمهور و در ادامه به ترتیب کاپیتان های رشته های مختلف ورزشی صحبت می کنند در حالی که بعضی از انها اصلا در مراسم حضور ندارند.اما نکته جالب این است که در بین پخش مشکلاتی پیش امد و پخش ان متوقف شد.

گودرزی:پاداش قهرمانان اواسط یا اواخر هفته اینده پرداخت می شود

محمود گودرزی در حاشیه مراسم بدرقه کاروان ورزشی ایران به اینچئون عنوان کرد:متاسفانه  مطالبات 4 سال قبل  قهرمانان جهان اسیا و المپیک اسیا انباشته و پرداخته نشده است و باعث کدورت خاطر برخی ورزشکاران شده است.

وی ادامه داد:با تلاش وزارت ورزش وهمکاری نوبخت سخنگوی دولت و معاون راهبردی ریاست جمهوری این پرداخت ها محقق شده و قرار است طی مراسمی در اواسط یا اواخر هفته اینده از این ورزشکاران تجلیل و بدهی انها پرداخت شود.

حضور استقلالی ها در مراسم

 در ادامه برگزاری مراسم بدرقه کاروان ایران، بهرام افشار زاده دبیر کل سابق کمیته ملی المپیک و مدیر عامل فعلی باشگاه استقلال وارد مراسم شد.

رونمایی از تمبر بازی های اسیایی 2014

در خلال برگزاری مراسم از تمبر بازی های اسیایی اینچئون توسط محمود گودرزی ،محمد باقر نوبخت  و کیومرث هاشمی رونمایی شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اینچئون ، بدرقه ، کاروان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار