برگزاری نخستین همایش بین المللی ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE)

نخستین همایش بین المللی ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) در پروژه های عمرانی، معدن، نفت و گاز 26 و 27 شهریورماه و 31 مهر تا اول آبان برگزار می شود.


به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ اولین همایش بین المللی HSE در پروژه های عمرانی، معدن، نفت و گاز در دو نوبت  26 و 27 شهریورماه برای ارائه مقاله و 31 مهر تا اول آبان برای  برگزاری کارگاه هایی در خصوص HSE که برای اولین بار در کشور، برگزار خواهد شد.

عادل علاف صالحی دبیر همایش با بیان گزارشی از چگونگی برپایی همایش، گفت: در این همایش که عنوان نخستین همایش بین المللی ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) در پروژه های عمرانی، معدن، نفت و گاز دارد در کل  634 مقاله در زمینه های مختلف و 212 اصل مقاله دریافت شده است .

وی در ادامه افزود: 23 مقاله به صورت شفاهی و 45 اثر به صورت پوستر و کارگاه آموزشی دریافت شده است که عنوانین مقاله های ارائه شده از جمله آلودگی های نفتی، اصول و مبانی سیستم های اطفاء حریق  و ... است.

گفتنی است؛ علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نخستین همایش بین المللی ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) می توانند به وب سایت همایش به آدرس www.HSEC1.ir مراجعه کنند .

انتهای پیام/

برچسب ها: نخستین ، همایش ، ایمنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار