سمنان/

ششمین المپیاد ورزشی بسیج کشور در دامغان آغاز شد

در این المپیاد، ورزشکاران برگزیده پایگاه های استعدادیابی از سراسر کشور در رشته های تیراندازی، تیر و کمان، جودو، کاراته، تکواندو، ووشو، دو و میدانی، والیبال و فوتسال به رقابت می پردازند

 به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان، ششمین المپیاد ورزشی بسیج کشور با حضور جانشین تربیت بدنی بسیج مستضعفین کشور و جمعی از مسوولان در دامغان آغاز شد.
در این المپیاد یک هزار و 200 ورزشکار از 32 استان حضور دارند و در 9 رشته ورزشی در سالن های مختلف شهرستان دامغان به رقابت می پردازند.

مشعل المپیاد ورزشی بسیج کشور در گلزار شهدای دامغان پس از ادای احترام و تقدیم شاخه های گل به قبور مطهر شهدا توسط یکی از ورزشکاران روشن و با همراهی اکیپی از موتورسواران بسیجی به سمت دانشگاه دامغان حمل شد.

در این المپیاد، ورزشکاران برگزیده پایگاه های استعدادیابی از سراسر کشور در رشته های تیراندازی، تیر و کمان، جودو، کاراته، تکواندو، ووشو، دو و میدانی، والیبال و فوتسال به رقابت می پردازند.

علاوه بر رقابت ورزشکاران، کمیته های فنی مراکز استعدادیابی نیز در این المپیاد حضور دارند و با تست های مختلف از نظر تجربی میزان پیشرفت ورزشکاران را در مسابقات بررسی می کنند.

المپیاد ورزشی بسیجیان کشور تا چهاردهم شهریور در دامغان ادامه دارد./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.