ساری/

مولایی به بازی های آسیایی اینچئون می رسد

دبیرهیئت وزنه برداری مازندران گفت: بهادر مولایی که در حین تمرینات رکودگیری دچار مصدومیت شد در بازی های آسیایی اینچئون به میدان می رود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، محمدصادق محمدی افزود: خدا را شکر مصدومیت این وزنه بردار فوق سنگین حاد نبود و مولایی می تواند در رقابت های آسیایی 2014 برای افتخارآفرینی کشورمان به روی تخته برود.

وی تصریح کرد: مولایی که برای مداوا در درمانگاه فدراسیون پزشکی ورزشی حضور یافت پس از معاینه و اطمینان پزشک معالج که وی دچار هیچ گونه پارگی نشده و می تواند در اینچئون وزنه بزند.

دبیرهیئت وزنه برداری مازندران ابراز داشت: مولایی ملی پوش مازندرانی فوق سنگین کشورمان از ناحیه عضله چهار سر دچار مختصری کشیدگی شده است و به گفته پزشک معالج با 30 جلسه فیزیوتراپی به شرایط عادی بازی خواهد گشت.

محمدی در ادامه گفت: مولایی از افتخارات وزنه برداری کشور است و یکی از شانس های کسب مدال در بازی های آسیایی 2014 اینچئون محسوب می شود.

وی در ادامه از حضور سه وزنه بردار مازندرانی در بازی های آسیایی اینچئون خبر داد و اذعان داشت: بهداد سلیمی و بهادر مولایی در دسته 105+ کیلوگرم و محمدرضا براری در دسته 105 کیلوگرم به عنوان سه ملی پوش مازندرانی از شانس های کسب مدال در این رقابت ها هستند.

محمدی افزود: بهداد سلیمی قهرمان قهرمانان وزنه برداری جهان به عنوان پرچم دار ورزش ایران در باز ی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی معرفی شد./ز
برچسب ها: اینچئون ، بازی ، آسیایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.