روزنامه البیان امارات؛

اختلاف گروه‌های فلسطینی مذاکرات قاهره بر سر برقراری آتش‌بس دائمی در غزه را به تعویق انداخت

روزنامه البیان چاپ امارات به نقل از منابع فلسطینی نوشت اختلاف گروه‌های فلسطینی مذاکرات قاهره بر سر برقراری آتش‌بس دائمی در نوار غزه را به تعویق انداخت.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛منابع فلسطینی در مصاحبه با روزنامه البیان چاپ امارات فاش کردند که شکاف و اختلافات بین گروه‌های فلسطینی مذاکرات قاهره با اسرائیل بر سر آتش‌بس دائمی در نوار غزه را به تعطیلی کشانده است.

البیان در شماره روز پنج شنبه نوشت منابع آگاه فلسطینی از به تعویق افتادن برگزاری دور جدید مذاکرات غیرمستقیم بین طرف فلسطینی و اسرائیلی به دلیل شکاف و اختلاف در تفسیر مفاد پرونده آشتی ملی فلسطین خبر می‌دهند و برگزاری مذاکره در قاهره در این هفته را بعید می‌دانند.

منابع فلسطینی با اشاره به اینکه "عزام الاحمد" رئیس هیئت فلسطین در مذاکرات قاهره همچنان در اردن به سر می‌برد، افزودند: ارتباط تشکیلات خودگردان و جنبش حماس مبهم بوده و حماس همچنان بر پرداخت حقوق سی و هشت هزار کارمند نوار غزه اصرار ورزیده و تهدید به بستن بانک‌های این منطقه در صورت عدم پرداخت حقوق کارمندان کرده است.

این منابع اضافه کردند تنها طرفی که از اختلاف گروه‌های فلسطینی سود می‌برد، اسرائیل است و حماس هم از تعهدات سابق خود بازگشته و خواهان سرپرستی پرونده بازسازی نوار غزه و مدیریت گشایش گذرگاه‌های مرزی است.

انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار