معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد:

تقویت تعاونی‌های فعال هدف اصلی وزارت تعاون

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد:جهت‌گیری اصلی وزارت تعاون تقویت تعاونی‌های زیان‌ده است.

حمید کلانتری معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران  با اشاره به تصمیم وزارت تعاون در خصوص بازسازی تعاونی‌ها در کشور گفت: یکی از اهداف مهم تعاون در آستانه قرارگیری در برنامه ششم توسعه بازسازی و توسعه تعاونی‌های موجود در کشور است.
 
وی گفت: در حال حاضر 40 درصد تعاونی‌های ثبت شده ما وضعیت غیرفعال دارند که برخی از آنها مثل تعاونی‌های مسکن دیگر نیاز به فعالیت در حوزه تعاونی ندارند اما همچنان در لیست تعاونی‌‌ها قرار دارند.
 
معاون تعاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تعاونی‌ها برای تبدیل وضعیت از غیرفعال به فعال نیازمند توسعه هستند ادامه داد: با برنامه‌ریزی دقیق و طر‌ح‌ریزی برنامه وزارت تعاون در حوزه تعاون پیش‌بینی می‌کنیم درصد تعاونی‌های فعال 3 تا 4 درصد افزایش داشته باشد.
 
کلانتری تصریح کرد: جهت‌گیری اصلی وزارت تعاون تقویت تعاونی‌های فعال است که در این زمینه باید تعاونی‌های غیرفعال زیان‌ده چه تعاونی‌های مسکن وچه تعاونی‌هایی که وضعیت فعالیت مشخصی ندارند شناسایی شده و مورد بررسی و تجدیدنظر قرار گیرند.
 
وی تأکید کرد: جهت‌گیری اصلی‌ برای توسعه تعاونی‌های برنامه این وزات‌خانه برای توسعه تعاونی‌ها است که باید در چارچوب قانونی به آن عمل شود.
 
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: در این زمینه اتحادیه‌ها باید وظایف خود را به صورت اصولی در قبال فعالیت تعاونی‌ها به خوبی انجام دهند.
انتهای پیام/
برچسب ها: تعاونی ، کار ، رفاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار