گلعلی‌زاده دبیر جبهه متحد اعتدالگرایان شد

علیرضا گلعلی زاده" در جلسه شب گذشته اعضای هیئت موسس جبهه متحد اعتدالگرایان ایران اسلامی به عنوان دبیر جبهه متحد اعتدالگرایان ایران اسلامی انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، علیرضا گلعلی‌زاده دبیر جبهه متحد اعتدالگرایان ایران اسلامی اظهار داشت: اعتدال نباید فقط در حد یک شعار باشد بلکه بایستی در تمامی زمینه‌ها و موضوعات نهادینه و اجرایی شود و مردم هم انتظارشان جاری شدن نسیم میانه روی توام با تدبیر در تمامی امور است.

وی ادامه داد: در این زمینه بیانات مقام معظم رهبری بایستی مد نظر قرار بگیرد که فرمودند:میانه روی را به فرهنگ ملی تبدیل کنید.

دبیر جبهه متحد اعتدالگرایان بیان داشت: این جبهه قصد ندارد اسیر جناح بندی‌های سیاسی شود و جذب حد اکثری و دفع حداقلی و توجه به منافع ملی را سرلوحه خود قرار دهد و از جریاناتی که موجب خدشه دار شدن وحدت تمامی خدمتگزاران واقعی نظام می‌شوند برائت جوید.

وی افزود: دولت یازدهم نقاط قوت تمامی دولت‌های گذشته را داراست که این موضوع موجب تسریع در توسعه متوازن همه جانبه کشور و دستیابی به اهداف سند چشم انداز ایران در 1404 خواهد شد.

گلعلی‌زاده اظهار کرد: اعتدال برای توسعه است و تمامی نخبگان سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، اقتصادی و ... که به مشئ اعتدال اعتقاد داشته و تمایل به توسعه و پیشرفت کشور دارند و همواره در چارچوبهای نظام گام برداشته اند می‌توانند در این جبهه حضور یابند و قطعا با حضور این شایستگان ،امکان انتقال تجربه به مدیران آینده کشور بیش از پیش فراهم می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در جبهه وظیفه خود می‌دانیم جهت کسب رهنمود حتما دیدارهایی با بزرگانی چون: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی،حجت‌الاسلام ناطق نوری،حجت‌الاسلام سید حسن خمینی، علی اکبر ولایتی و لاریجانی داشته باشیم.

گفتنی است "علیرضا گلعلی زاده" در جلسه شب گذشته اعضای هیئت موسس جبهه متحد اعتدالگرایان ایران اسلامی به عنوان دبیر جبهه متحد اعتدالگرایان ایران اسلامی انتخاب شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار