شماره ۷۳؛

بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزار‌ها در هفته‌ای که گذشت + دانلود ۱۳۹۳/۰۶/۲۱

از این بسته می‌توانيد بهترين و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ نرم افزارهایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی جمعه‌ها شما را با بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها آشنا می‌کند. نرم افزارهای کاربردی برای گوشی‌های همراه سیستم عامل اندروید و IOS گرفته تا رایانه که در هفته گذشته جزو پرکلیک‌ترین‌های صفحه دریچه فناوری اطلاعات در یک هفته گذشته بود.

 

 



 

نسخه ۳۲ برای رایانه و اندروید؛
برای وبگردی سریع و امن در تلفن همراه، تبلت و رایانه می‌توانید از موزیلا فایرفاکس استفاده کنید. فایرفاکس جزو قدرتمندترین و البته مطرح‌ترین مرورگرهای جهان به شمار می‌رود.
مرورگر فایرفاکس محصولی از كمپانی موزیلاست که رقیب شماره یک مرورگر گوگل کروم می‌باشد. فایرفاکس در این رقابت دست از تلاش نکشیده و سعی کرده با ارائه امکانات و قابلیت‌های متعدد کاربران زیادی را به خود جذب کند. موزیلا فایرفاکس مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و البته سرعت بالاست که به خاطر كیفیت و كارآیی بالایش آن را هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا همانند Internet Explorer ،Opera، سافاری و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات می‌دانند.
 

 


 

برای رایانه؛
نرم افزار Advanced SystemCare PRO برنامه‌ای سودمند و کاربردی برای رایانه شماست که سرعت رایانه شما را با یک کلیک متحول می‌کند. (نسخه به روز شده به 7.3.0.459)
وقتی ویندوزی جدید بر روی رایانه نصب می‌کنیم، یک سیستم با سرعت بالا و بدون مشکل داریم اما با گذشت زمان و نصب نرم افزار و بازی‌های متعدد سرعت رایانه کاهش پیدا کرده و با اخطارهای پی در پی رو به رو می‌شویم. به کمک Advanced SystemCare PRO می‌توانید از کاهش سرعت، فلج شدن و از کارافتادن سیستم خود جلوگیری کنید. ابزارهای دقیق و کاربردی این برنامه هم می‌تواند شما را در تعمیر، بهینه سازی و حفاظت از رایانه کمک شایانی کنند. کارآیی آسان، قدرتمند و البته هوشمند در کنار قابلیت پاک کردن درایوهای هارد، بهینه سازی و پاک سازی رجیستری از قابلیت‌های کلیدی این برنامه است.

 

 


 

مقابله با نصب عناصر تبلیغاتی روی مرورگرها؛
با نصب نرم افزار هوشمند و کم حجم AdwCleaner می‌توانید به راحتی بدافزارها و عناصر تبلیغاتی که روی مرورگرهای اینترنتی شما فعالیت می‌کنند را به راحتی و تنها با یک کلیک پاکسازی کنید.
شاید شما هم بعد از نصب برنامه‌ای روی رایانه‌تان با نوار ابزارهای تبلیغاتی روی مرورگرتان مواجه شده باشید. کار اکثر این نوار ابزارهای تبلیغاتی کاهش سرعت وبگردی، تغییر موتور جستجوگر، تغییر صفحه خانگی مرورگر و در برخی اوقات جاسوسی است. معمولا این نوار ابزارها به صورت خودکار نصب می‌شوند و گاهی اوقات نمی‌توان جلوی نصب این آزاردهندها را گرفت! نارضایتی کاربران را یک سو، جاسوسی و به خطر انداختن حریم خصوصی کاربران از سوی دیگر باعث شده تا برخی از شرکت‌های نرم افزاری به فکر تولید نرم افزارهایی باشند که از نصب چنین تبلیغات روی مرورگر اینترنتی شما جلوگیری کنند، یکی از همین شرکت‌ها Xplode است که نرم افزار رایگان AdwCleaner را تولید کرده است.
 

 


 

کاملا رایگان؛
اگر به دنبال نرم افزاری هستید که از محیط دسکتاپ رایانه شما عکس و فیلم تهیه کند، دریچه فناوری اطلاعات نرم افزار oCam را برای شما معرفی می‌کند.
نرم افزار oCam ابزاری رایگان، کم حجم و البته کاربردی برای تهیه عکس و فیلم از صفحه دسکتاپ رایانه است. این ابزار محیط کاربری ساده‌ای دارد و بیشتر برای کسانی که به آموزش نرم افزارهای رایانه‌ای می‌پردازند مفید است، چرا که حجم کمی دارد و کاربران می‌توانند به سادگی آن را دانلود کنند و شروع به ضبط تصاویر و فیلم‌های با کیفیت کنند. ناگفته نماند که oCam حجم فوق العاده کمی نسبت به نرم افزارهای مشابه خود دارد.

 

 


 

برای رایانه؛

یک نرم افزار حرفه‌ای برای بازیابی اطلاعات + دانلود

اگر به هر دلیلی فایل‌ها و اطلاعات موجود در هارددیسک یا کارت حافظه جانبی را از دست داده‌اید، نرم افزار LC-Tech FILERECOVERY Pro می‌تواند فایل‌های پاک شده شما را بازیابی کند.
  LC-Tech FILERECOVERY Pro نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه بازیابی اطلاعات از دست رفته می‌باشد. این نرم افزار قابلیت برگرداندن اطلاعات پاک شده از روی حافظه‌های جانبی، هارددیسک، اطلاعات شبکه‌های کامپیوتری و ... را دارد و شما می‌توانید به راحتی فایل‌ها و اطلاعات پاک شده خود را در عرض چند دقیقه با استفاده از جدیدترین الگوریتم‌ها برگردانید. این نرم افزار با سیستم فایل‌های FAT 12, FAT16, FAT32, و NTFS هماهنگ می‌باشد.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 

نرم افزاری کم حجم ولی ضروری برای رایانه؛
نرم افزار gBurner ابزاری ساده و کم حجم برای رایت بدون درد سر فایل‌هاست که تمامی قابلیت‌های یک نرم افزار رایت را دارد.
اگر برای رایت فایل و اطلاعات دنبال نرم افزاری راحت و ساده هستید ما برای شما نرم افزار gBurner را معرفی می‌کنیم. این نرم افزار تمامی قابلیت‌های یک نرم افزار رایت را داراست و قابلیت‌های آن شامل رایت اطلاعات، قابلیت رایت فایل‌های صوتی و تصویری و فایل‌های ایمیج قابلیت کپی کردن اطلاعات بر روی دیسک‌های مختلف، بازکردن فایل ایمیج بدون رایت، ساخت و ویرایش و تبدیل ایمیج‌ها، تبدیل کردن فایل‌های صوتی در فرمت MP3 و... را دراختیار شما قرار می‌دهد. از قابلیت‌های کلیدی این برنامه می‌توان به محیط کاربری ساده آن اشاره کرد که کاربران مبتدی می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

 

 


 

برای رایانه و اندروید؛
jetAudio قادر به پخش انواع فایل‌های صوتی و تصویری با بهترین کیفیت ممکن است که رابط کاربری زیبایی دارد و از اکثر فرمت‌ها پشتیبانی می‌کند. (نسخه اندروید به روز شد)
نرم افزار رایانه‌ای JetAudio یک ابزار جامع چندرسانه‌ای است، این برنامه علاوه بر کار اصلی خود که یک پخش کننده فایلهای صوتی و تصویری است قابلیتهای زیادی دارد همچون قابلیت رایت CD، ضبط کردن، تبدیل فایل‌های مختلف به یکدیگر را داراست. همچنین امکان ایجاد یک رادیو اینترنتی با کمک نرم افزار جانبی JetCast فراهم خواهد شد. با jetAudio هر آنچه که از یک پلیر انتظار دارید را برای شما فراهم می‌کند. ضبط فایل‌های صوتی آنالوگ، قابلیت Sound۲Vision، افکت‌های صوتی گوناگون مانند Wide, Reverb, X-bass خروجی صدای چندکاناله، پشتیبانی از ۹۹ درصد فرمت‌ها و... از قابلیت‌های کلیدی این نسخه از نرم افزار است.

 

 


 

ویژه ویندوز؛
اگر در پاکسازی برنامه ها مشکل دارید، یا این که قادر به حذف کامل نرم افزارهای موجود در رایانه خود نیستید، حتما از این برنامه Geek Uninstaller استفاده کنید
 نرم افزارها پس از نصب بر روی ویندوز همیشه برای خود یک سری فایل ها و پوشه ها به وجود می آورند که حتی پس از حذف نرم افزار آن فایل ها و پوشه ها در رایانه و ریجستری ویندوز باقی می مانند، برای رفع این مشکل و افزایش سرعت رایانه می توانید با استفاده از این نرم افزار "Geek Uninstaller" برنامه ها را به صورت کامل حذف کنید. پس از نصب برنامه می توانید بدون هیچ کار اضافی برنامه ها را به صورت کامل و تنها با یک کلیک حذف کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: حذف برنامه هایی که امکان پاکسازی آن ها به صورت عادی وجود ندارد، ارائه لیست از برنامه های نصب شده بر روی رایانه به سبک مورد نظر شما، سرعت بالا در پاکسازی کامل برنامه ها و ... اشاره کرد.
 

 


 

برای ویندوز؛
برنامه های جاسوسی یکی از رایج ترین روش ها برای سرقت اطلاعات هستند، حال می توانید با نصب این نرم افزار "Hitman Pro" برنامه های نصب شده بر روی رایانه خود را از لحاظ مخرب بودن بررسی کنید.
 یکی از رایج ترین روش های ورود برنامه های جاسوسی به رایانه افراد، استفاده از نرم افزارهای غیر معتبر است، به گونه ای که برنامه ها در ظاهر کاربرد تخصصی خاص و مفیدی را دارند، اما در اصل اقدام به سرقت اطلاعات و جاسوسی می کنند، برای کشف همچنین نرم افزارهایی می توانید از برنامه قدرتمند Hitman Pro استفاده کنید. برنامه ابتدا نرم افزارهای موجود در رایانه شما را اسکن می کند و در صورت وجود برنامه های مخرب لیستی از آن ها ارائه می دهد که می توانید با ابزارهای موجود در برنامه تمامی برنامه های مخرب پاکسازی کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: اسکن خودکار و پاکسازی کامل برنامه های مخرب، رابط کاربری مناسب و استفاده از بهترین الگوریتم ها برای تشخیص برنامه های مخرب، پشتیبانی از دستگاه های جانبی و ... اشاره کرد.
 

 


 

ویژه اندرویدی ها؛
آیا شما هم یک فرد شکمو هستید؟ اگر جزو این گروه از افراد هستند با دریافت برنامه "خوشمزه" می توانید با طرز تهیه انواع دسر، کیک، بستنی، نوشیدنی های گرم و سرد آشنا شوید.
آیا می خواهید کیک های خوشمزه، دسر های رنگارنگ و یا انواع بستنی ها را خودتان در منزل تهیه کنید، یا دوست دارید دستور تهیه نوشیدنی های سرد و گرم را همراه خودتان داشته باشید. در برنامه چهار بخش مختلف به نام های دسر، کیک، بستنی، نوشیدنی های گرم و سرد وجود دارد که با مطالعه آن ها می توانید با طرز تهیه بسیار از خوردنی های خوشمزه آشنا شوید. توجه داشته باشید که در این برنامه "خوشمزه" رایگان طرز تهیه 113 مواد غذایی وجود دارد که هر یک به صورت تصویری آموزش داده شده اند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: رابط کاربری فوق العاده زیبا، ارائه آموزش های مرحله به مرحله و تصویری، وجود انواع غذای خوشمزه برای مزاج های مختلف و ... اشاره کرد.
 
 

 


 

ویژه اندرویدی ها؛
اگر شما هم یکی از علاقه مندان به منظومه شمسی و اجزای آن هستید و دوست دارید که اطلاعات جامع درباره هر کدام از آن ها به دست بیاورید، از نرم افزار "منظومه شمسی" استفاده کنید.
 آیا شما هم از علاقه مندان به منظومه شمسی و اجزای مختلف آن هستید؟ اگر علاقه خاصی به کسب اطلاعات جامع و کاربردی در رابطه با منظومه شمسی و سیارات موجود در آن دارید، حتما از نرم افزار فارسی و زیبای "منظومه شمسی" استفاده کنید. برنامه با استفاده از مطالب معتبر و تصاویر مرتبط می تواند بهترین شبیه سازی و اطلاعات را درباره هر یک از سیارات و اجزای منظومه شمسی به شما آموزش دهد و می توان آن یک منبع مناسب علمی برای فارسی زبانان در زمینه نجوم دانست. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: رابط کاربری زیبا، استفاده از تصاویر مرتبط با هر سیاره، استفاده از منابع معتبر و ... اشاره کرد.
 
 

 


 

ویژه اندرویدی ها؛
نرم افزار "شناخت شخصیت" یک برنامه ساده و علمی است که با استفاده از اطلاعات موجود در اینترنت تهیه شده و در آن ده تا سوال از شما پرسیده می شود و یک دیدگاه کلی راجع به شخصیتتان با توجه به جواب ها ارائه می شود.
تا حالا فکر کردید که دیگران چه فکری درباره خصوصیات و اخلاق رفتاری شما می کنند؟ قطعا شما قادر به تشخیص تفکر اصلی آن ها نسبت به خود نخواهید بود و اگر هم از آن ها این موضوع را پرس و جو کنید، به پاسخ دقیق و صادقانه ای دست نخواهید یافت. برنامه "شناخت شخصیت" یک آزمون روانشناسی برای تعیین ویژگی های شما از دید دیگران است که در آن باید به ده سوال جواب صادقانه و صحیح دهید تا پس از پایان تست برنامه به شما یک امتیاز نسبت به پاسخ هایتان ارائه کند و وضعیت شما را نمایان کند. حتی اگر گوشی اندرویدی هم ندارید می توانید این آموزش را به صورت رایگان از اینترنت پیدا کنید و شخصیت اصلی خود را بهتر بشناسید.
 
 

 


 

ویژه اندرویدی ها؛
اگر به دنبال یک نرم افزار کاربردی برای دسترسی به انواع مطالب در زمینه های مختلف هستید، برنامه "بهترین ها" می تواند هر آن چه که شما می خواهید را در اختیارتان قرار دهد.
 اگر به دنبال یک برنامه قدرتمند برای پوشش تمامی خواسته هایتان در بخش های مختلف مانند: ورزشی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ... هستید، نرم افزار "برترین ها" می تواند گزینه مناسبی باشد، برنامه معرفی شده متعلق به سایت بزرگ و محبوب ایرانی یعنی برترین ها است. هر روز به اپلیکیشن برترین ها سر بزنید و از خواندن آخرین اخبار و جذاب ترین مطالب لذت ببرید! اخبار روز، اخبار ورزشی، سبک زندگی، گردشگری، چهره ها، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، تکنولوژی، کودک و سرگرمی صفحه اول روزنامه های کشور، نقشه لحظه ای ترافیک تهران، فال روزانه برترین ها، فال حافظ، قیمت روز طلا، سکه و ارز، مجله ماشین، سخنان بزرگان، مجله طنز، شخصیت شناسی، دانلود نرم افزار و ... تنها قسمتی از موضع های تحت پوشش برنامه هستند. از امکانات نرم افزار می توان به مواردی چون: دسته بندی موضوعی اخبار و مطالب، امکان ذخیره و مرور به صورت آفلاین، امکان تماس مستقیم به صاحبان مشاغل و ... اشاره کرد.
 
 

 


 

ویژه اندرویدی ها؛
با مرورگر ملی می توانید دنیایی جدید از وبگردی در تلفن همراه یا تبلت اندرویدی را احساس کنید و با امکانات آن بهترین استفاده را از اینترنت گوشی همراه خود خواهید برد.
مرورگر ملی با سرعت و قابلیت بالا به شما کاربر عزیز در وبگردی و مرور اینترنت کمک می کند، این اپلیکیشن برای تبلت ها و گوشی های اندروید با سایز های مختلف کاملا بهینه شده است و می توانید به جای استفاده از مرورگرهای خارجی از این مرورگر ایرانی و کاربردی استفاده کنید. مرورگر ملی دارای کارایی هایی مانند: نهایت سرعت در بارگذاری صفحات،  زبان کاملا فارسی، ورود به نشانک های مورد علاقه تنها با یک کلیک، دانلود فایل ها از اینترنت با کد اختصاصی مرورگر ملی و با سرعت مناسب، کنترل تصاویر مزاحم و تبلیغات، مدیریت آسان تب ها فقط با کشیدن انگشت از چپ به راست، قابلیت مسدود کردن تصاویر برای کاهش حجم مصرف اینترنت و ... اشاره کرد.
 
 

 


 

ویژه اندرویدی ها؛
اگر علاقه به آشنایی با تاریخچه ورزش های مختلف دارید، می توانید برای یافتن پاسخ سوال های خود از نرم افزار "تاریخچه ورزش" استفاده کنید.
تا حالا به این موضوع فکر کردید که هر ورزشی چگونه و از کجا شروع شده است یا این که دوست دارید با ورزش های جدید در دنیا و قوانین آن ها آشنا شوید؟ برای یافتن پاسخ تمامی سوال های خود می توانید با نصب نرم افزار "تاریخچه ورزش" اطلاعات جامعی از اکثر ورزش ها به دست بیاورید. در برنامه معرفی شده تاریخچه ورزش هایی مانند: والیبال، فوتبال، شنا، بوکس، پینگ پنگ، کاراته، ووشو، اسکیت و ... وجود دارد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: گرافیک و چهره ظاهری زیبا، استفاده از منابع معتبر و قابل اعتماد، امکان جستجو بر اساس گزینه های مختلف و ... اشاره کرد.
 
 

 


 

ویژه اندرویدی ها؛
این برنامه "اصول کافی (جلد 1)" دارای بیش از 680 حدیث در موضوعات مختلف کاربردی و اجتماعی همراه با توضیح است، که بر اساس باب های کتاب کافی دسته بندی شده اند.
برنامه ی اصول کافی (جلد 1) نسخه ی اندرویدی جلد اول کتاب شریف اصول کافی تالیف شیخ ابوجعفر محمّد بن یعقوب بن اسحاق رازی معروف به کُلِـینی است. این برنامه دارای بیش از 680 حدیث در موضوعات مختلف کاربردی و اجتماعی همراه با توضیح است، که بر اساس باب های کتاب کافی دسته بندی شده اند. از جمله قابلیت های برنامه می توان به علامتگذاری روایات، یادداشت گذاری روی روایات، امکان جستجو در باب ها، روایات (متن فارسی و عربی)، یادداشت ها، جستجوی ترکیبی با استفاده از چند مولفه (مانند صفحه، شماره ی روایت و ...)، تغییر قلم و سایز قلم تمام قسمت های مهم برنامه، پیامک کردن روایات، حالت شب و چندین ویژگی مفید دیگر نام برد.
 
 

 


 

ویژه اندرویدی ها؛
سس ها یکی از بهترین و خوشمزه ترین طمع دهنده ها به انواع غذاها هستند، که طرفداران فراوانی دارند، حال شما می توانید با طرز تهیه انواع سس ها آشنا شوید.
همه ما روزانه از سس در بسیاری از غذا ها برای خوش طعم تر شدن آن استفاده می کنیم، نکته ای بسیار ظریف ولی مهم در سس ها، مقدار مشخص استفاده از هر ماده ی غذایی در سس است به عبارتی دیگر چه مقدار از مواد اولیه را در سس مخلوط کنیم که بهترین مزه را بدهد. این برنامه "بدون سس نمیشه" به همین منظور آمده است تا شما را در درست کردن سس ها دقیق تر کند تا طعم وعده ای لذیذتر را بچشید. البته این نکته را فراموش نکنیم که بعضی از غذاها هم بدون سس اصلا مزه دلنشین ندارند، چون سس معیار اصلی آن ها است. از آموزش هایی که در درون برنامه وجود دارد، می توان به مواردی چون: سس های سفید، سس های تند، سس سالاد، سس قارچ و ... اشاره کرد.
 
 

 


 

سرویس فکس اینترنتی؛
فکس بر فراز ابرها سرویسی است که توسط شرکت آتریسا وابسته به افرانت رونمایی شده و امکان ارسال و دریافت فکس را به شیوه‌ای نوین برای شما فراهم می‌کند.
اولین سرویس فکس اینترنتی در کشور با نام تجاری FAX.IR بهمن ماه سال ۱۳۹۰ توسط شرکت افرانت رونمایی شد. این سرویس که توسط شرکت آتریسا، وابسته به افرانت ارائه می‌شود، کاربران بدون نیاز به دستگاه فکس و خط تلفن می‌توانند به ارسال و دریافت فکس بپردازند.

 

 


 

دنیا از لنز شما؛
لحظه‌های شاد و به یادماندنی را با گوشی و یا تبلت خود ثبت کنید، آن‌ها را با هنر آغشته کرده و سپس در شبکه اجتماعی - ایرانی لنزور به اشتراک بگذارید. (نسخه به روز شده)
بدون شک عكاسی از ظریف‌ترین و زیباترین جلوه‌های هنری قرن اخیر است. عكس حافظ جذاب‌ترین خاطره‌ها و بهترین نمایشگر لحظات تلخ و شیرین ماست، لحظاتی که گاه دیگر تکرار ناپذیرند. عكاسی كه روزگاری حرفه‌ای سخت و دشوار به شمار می‌رفت، اما امروزه به لطف تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌ها همه ما به نوعی عکاس شده‌ایم. من و شما بارها در برابر دوربین عكاسی قرار گرفته‌ایم و به دفعات به ثبت لحظات خوش پرداخته‌ایم و از دیدن عكس‌های دوستان و تصاویر دلپذیر طبیعت، خاطرات لذت بخش گذشته را در دل زنده ساخته‌ایم.

 

 


 

برای اندرویدی‌ها؛
با نصب نرم افزار مرجع داروها، مرجعی از ٧٠٠ اطلاعات دارویی را در گوشی و تبلت اندرویدی خود داشته باشید و هنگام نیاز به آن رجوع کنید.
مرجع داروها نرم افزاری است ایرانی که بیش از 700 اطلاعات دارویی را جمع آوری کرده و در قالب نرم افزار اندرویدی برای گوشی‌ها و تبلت‌هایی با این سیستم عامل منتشر کرده است. این برنامه امکان جستجو بر اساس نام فارسی و انگلیسی را برای شما فراهم می‌کند و شما با انتخاب داروی موردنظر خود می‌توانید به مواردی همچون گروه دارویی، گروه شیمیایی، مکانیزم اثر، موارد مصرف، میزان مصرف برای (بالغین، افراد مسن، نوزادان، کودکان)، موارد منع مصرف، عوارض جانبی (خونی، پوستی، گوارشی، قلبی و عروقی، چشم، گوش)، روش تهیه و تجویز، پیگیری آزمایشگاهی، توصیه‌های دارویی، ارزیابی بالینی، آموزش به بیمار و خانواده، احتیاطات، تداخل با تست‌های آزمایشگاهی، تداخلات دارویی و کلی موارد دیگر دسترسی داشته باشید.

 

 


 

اگر مدیریت فایل های فشرده در گوشی های هوشمند کاری سخت برای شما تلقی می شود، می توانید با نصب این نرم افزار Zip Tool Pro حتی فایل های فشرده رمزدار را نیز مدیریت کنید.
همان گونه که می دانید بر روی گوشی های دارای سیستم عامل ios نرم افزاری برای مدیریت مستقیم فایل های فشرده و به ویژه فایل های فشرده رمزدار وجود ندارد، حال فکر کنید که فایلی فشرده را به گوشی خود منتقل کرده اید و توانایی دسترسی به محتویات آن را ندارید، برای رفع این مشکل می توانید با نصب نرم افزار Zip Tool Pro به صورت حرفه ای فایل های فشرده را مدیریت کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان ساخت فایل های فشرده و رمزگذاری آن ها، قابلیت ذخیره سازی فایل های فشرده در سرویس های ابری، پشتیبانی از فشرده سازی و خارج کردن فایل های متنی از حالت فشرده اشاره کرد.
 
 

 






گردآوری از: سالار واعظی


 • دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۲:۴۷ ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
تورو خدا یه برنامه برای روت کردن گوشی هوآوی قرار بدید،بخدا مشکل دارم،کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۷:۴۵ ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
محسن عبدی
۱۶:۵۰ ۲۳ شهريور ۱۳۹۳
سلام وخسته نباشید به سالار جان لطفا برنامه روت کننده برای گوشی های هواوی قرار بدید........من که هر برنامه ای رو امتحان کردم نشد.خواهشا کمک کنید.مرسی