نشست هم اندیشی ورزش های رزمی در غیاب وزارتی ها برگزار شد

رشیدی: هیات رییسه را از حالت سمبلیک خارج کردیم!

اولین نشست هم اندیشی مسئولان فدراسیون ورزش های رزمی در غیاب مسئولان وزارت ورزش و جوانان در سالن هگمتانه هتل المپیک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ این نشست هم اندیشی با حضور اعضای هیات رییسه فدراسیون ورزش های رزمی و مسئولان هیات های استانی برگزار شد که در آن محمود رشیدی سرپرست جدید فدراسیون ورزش‌های رزمی عنوان کرد: عملکرد فدراسیون در 60 روز آماده شده است. ما برنامه های خود را در سه نقطه زمانی تقسیم کرده ایم. و در حال اجرای برنامه کوتاه مدت هستیم.

وی ادامه داد: اولین کار فدراسیون، تشکیل شورای سیاست گذاری با بهره گیری از دانش آموختگان علوم ورزش، استفاده از کارشناسان سیاسی و اقتصادی به عنوان مشاوران برای بازنگری در ساختار فدراسیون است. مهمترین کار ما در این مدت کوچک سازی فدراسیون است. تشکیل سازمان تیم های ملی را در دستور کار قرار دادیم. در واقع چند کمیته داشتیم که ان را به این سازمان ارجاع دادیم. کمیته ها و سبک های غیرفعال را هم منفک کردیم. کار کمیته صدور احکام هم برای درآمدزایی استان ها، به هیات ها تفویض اختیار شد.

سرپرست فدراسیون ورزش های رزمی با بیان اینکه با تنظیم آیین نامه و بهبود فضای سازمانی سعی در بازنگری در داوری و مربیگری این رشته داشتیم، گفت: افرادی که در هیات رییسه حضور دارند، نفرات بانفوذی هستند که باوجود مشغله های سیاسی و سایر مشکلات به ما کمک می کنند. سعی کردیم هیات رییسه فدراسیون را از حالت سمبلیک خارج کنیم.

وی با اشاره به تغییر مکان فدراسیون ورزش های رزمی عنوان کرد: مجموعه فدراسیون را تغییر دادیم و به فکر توسعه آن هستیم. دو مان را در خیابان های آفریقا و مطهری برای فدراسیون درنظر گرفته ایم. بازسازی سالن و خوابگاه کبکانیان را هم در دستور کار داریم.

رشیدی درخصوص بدهی فدراسیون ورزش های رزمی هم گفت: حقوق معوقع کارمندان فدراسیون را پرداخت کردیم. حدود 200 میلیون بدهی داشتیم که بخش وسیع از آن پرداخت شده است. موجودی حساب فدراسیون در زمان تحویل گرفتن آن هفت هزار توان در یک حساب و 40 هزار تومان در حساب دیگر بود!

سرپرست فدراسیون ورزش های رزمی با بیان مقدار بودجه فدراسیون از سوی وزارت ورزش افزود: در این فدراسیون هفت انجمن وجود دارد که در واقع کار هفت فدراسیون را انجام می دهد اما ما اجازه نمی دهیم تیم های ملی رزمی یک ریال هم هزینه شخصی برای اعزام هایشان داشته باشند.

در ادامه این نشست منطقی سرپرست نایب رییسی فدراسیون هم سخنرانی کرد، سپس مسئولان استان ها و اعضای هیات رییسه نقطه نظرات خود را با اعاضی فدراسیون عنوان کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: رزمی ، ورزش ، رشیدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار