مراسم تجلیل از قهرمانان؛

روحانی: قهرمانان ما، پهلوان نیز باشند

مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی ایران ،عصر امروز (جمعه) با حضور رییس جمهور برگزار شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران این مراسم ساعت 18 روز جمعه در سالن همایش های صدا و سیما و با حضور دکتر حسن روحانی رییس جمهور کشورمان و گودرزی وزیر ورزش و جوانان دولت تدبیر و امید آغاز شد.

در این مراسم از قهرمانان ورزش ایران که در دو سال گذشته در میادین بین المللی مدال آور بوده اند، تجلیل خواهد شد.

علاوه بر مسوولان سیاسی کشور، مسوولان وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، روسای فدراسیون ها و ورزشکاران نیز در این مراسم حضور دارند.

روحانی: قهرمانان ما، پهلوان نیز باشند

رییس جمهور در این مراسم ضمن گرامیداشت سالروز میلاد امام رضا (ع) گفت: از آغاز کار دولت یلزدهم بخت و اقبال با دولت یار بود و همزمان با جشن ریاست جمهوری تیم ملی فوتبال کشورمان نیز به جام جهانی صعود کرد تا خوشحالی مردم مضاعف شود.

وی تصریح کرد: ایجاد هیجان در مردم از آثار ورزش قهرمانی است، هر چند در گذشته مطرح می شد که قهرمانی در یک ملت معنا ندارد چون همه مردم قهرمان هستند البته شاید این سخن از لحاظ تعبیر و شعار درست باشد اما باید واقعیت‌ها را نیز در این زمینه در نظر بگیریم چرا که اکنون در دنیا رقابت وجود دارد.

روحانی در ادامه گفت: در زمینه‌های مختلف مانند زمینه‌های علمی شاهد پیروزی جوانان خود هستیم که صاحب مدال می‌شوند و این قهرمانی نشاط‌ آور برای ملت و مردم است.

وی افزود: در بعد دیپلماسی نیز وقتی موفقیتی توسط جوانان بدست می آید این پیروزی سرورانگیز است، چرا که اصولا قهرمانان نشاط‌ آورند و هم قادرند بهترین الگو برای نسل جوان و جامعه باشند.

روحانی در پایان گفت: دوست داریم قهرمانان ما پهلوان نیز باشند و این دو منافاتی با یکدیگر نداشته و پهلوانی از جایگاه ویژه ای برخوردار است که مولای متقیان امام علی(ع) الگوی همه در این زمینه است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۲۸ ۱۵ شهريور ۱۳۹۳
گمان که شاه نانوا زاده است بهای لب نانی بما داد ه است
ما قهرمان اسیا شدیم چون معلولیم 4 سکه داده اند
آخرین اخبار