اصفهان/

پرواز ابدي آخرين بازمانده از آنتوف 140

زهره شکاری یکی از مصدومان واقعه دلخراش سانحه سقوط هواپیمای آنتونوف 140 تهران _ طبس بود که پس از 21 روز تحمل رنج و درد سوختگی در بیمارستان شهید مطهری تهران جان باخت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران كاشان؛ زهره شکاری به عنوان منشی صحنه و دستیار فیلمساز در گروه مستندسازان کاشانی، یکی از مصدومان واقعه دلخراش سانحه سقوط هواپیمای آنتونوف 140  تهران _ طبس بود که پس از 21 روز تحمل رنج و درد سوختگی در بیمارستان شهید مطهری تهران جان باخت.

پیکر این بانوی هنرمند کاشانی امروز ساعت17 از حسینیه پانخل به سوی مزار دشت‌افروز این شهرستان در میان مردم هنردوست این شهرستان تشییع می‌شود.

همسر ایشان مصطفی مزرعتی مستندساز جوان کاشانی نیز که با سابقه‌ای 13 ساله در عرصه هنر توانسته بود با ایجاد سبکی خاص در عرصه هنر به سرعت پله‌های ترقی را پشت سر بگذارد و در میان مستندسازان تلویزیونی ایران نام و آوازه‌ای کسب کند نیز در این حادثه بعد از تحمل یک هفته درد بر اثر جراحت سوختگي جان باخت.

از این دو هنرمند کاشانی یک فرزند 18 ماهه به نام محمد پارسا باقی مانده که از این حادثه تلخ جان سالم به در برده است.

مصطفی مزرعتی که در سفر به طبس به همراه همسر، فرزند خردسالش و برادرش جهت تهیه مستند «دیار ماندگار» روز یکشنبه 19 مردادماه با تجهیزات کامل تصویربرداری و اقامت 10 روزه عازم طبس بودند که در اثر از کار افتادن یکی از بال‌های این هواپیما دچار سانحه شدند.


انتهاي پيام/ش


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
bahar
۱۶:۱۹ ۱۶ مهر ۱۳۹۳
خیلی دلم سوخت.جون قیافه اون بچه رو توی تی وی دیدم بعد حادثه.با بدن سوخته و صورتی وحشتزده.الان دوباره چهرش اومد تو ذهنم.حالا اون یتیم شده.اشک مجالم نمیده.باید ادم خودش مادر باشه و بچه نوزاد داشته باشه تا درک کنه من چی میگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۰۷ مهر ۱۳۹۳
نمی دونید با خوندن این خبر چه حالی پیدا کردم.
کی پاسخگوی یتیم شدن یک کودک 18 ماهه ست؟
کی پاسخگوی فوت اون همه آدم های متخصصی هست که توی اون هواپیما بودند و ناجوانمردانه از بین مون رفتند!؟
کاش یک حساب سر انگشتی انجام بدیم ببینیم از رده خارج نکردن این هواپیماها برامون سودمندتره یا از دست دادن آدم هایی که ایران برای پرورش شون تا به حال این همه هزینه کرده؟!
کاش کمی بیش تر دقت کنیم!
کاش ارزش جان آدم ها رو بیش تر بدونیم!
Iran (Islamic Republic of)
hamid
۱۹:۲۳ ۰۶ مهر ۱۳۹۳
سلام به امید روزی که دیگر شاهد وجود هیچ نوع هواپیمای آنتونوف یا توپولوف ویا هیچ کوفت وزهرمار شرقی دیگری در ناوگان هوای ایران نباشیم با رابطه ای درست و به دور از افراطی گری با کشور های غربی داشته باشیم و دیگر تحریم نباشیم چون متاسفانه جان هموطنانمان به خاطر تحریم این گونه به خطر می افتد .