بوشهر/

بهره‌مندی ۴۱ هزار نفر در بوشهر از طرح تحول نظام اسلامت

استاندار بوشهر گفت: در اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان بوشهر تاکنون ۴۱ هزار نفر از این طرح بهره‌مند شده‌اند که این افراد کمتر از ۱۰ درصد هزینه درمان را پرداخت کرده‌اند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، مصطفی سالاری صبح امروز در جمع پزشکان استان بوشهر با قدردانی از خدمات پزشکان در ارتقا سلامتی جامعه اظهار کرد: پزشکان در جامعه نقش مهم و اساسی در جامعه دارند چراکه این طیف با سلامت مردم که مهم‌ترین زیرساخت جامعه است سروکار دارند.

وی با اشاره به اینکه دردمندان پس از استمداد از باریتعالی برای درمان روی به پزشکان می‌آورند تصریح کرد: بیماران و کسانی که سلامتی آنان در معرض خطر است پس از خداوند امیدشان به شما پزشکان است که این نشان می‌دهد که پزشکان به نوعی عامل خداوند برای بازگرداندن سلامتی مردم هستند.

استاندار بوشهر، پزشکان جامعه را از مستعدترین طیف جامعه دانست و گفت: رشته‌های پزشکی بدون تردید شامل افراد مستعد و تیز هوش جامعه می‌شود و پزشکان از بین مستعدترین افراد انتخاب می‌شوند که انتظار جامعه به لحاظ داشتن ویژگی‌های خاص از طیف پزشک بسیار زیاد است.

سالاری، با بیان اینکه کار و فعالیت پزشکان وقت، زمان و مکان نمی‌شناسد گفت: کار پزشکان شبانه‌روزی است که نشان از فداکاری طیف پزشک در قبال سلامتی جامعه است.

وی، با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت افزود: در اجرای این طرح خدمات قابل توجهی به مردم در حوزه‌های درمان و بستری ارائه شده که رضایت مندی مردم در پی داشته است.

سالاری از بهره‌مندی 41 هزار نفر در استان از طرح تحول نظام سلامت خبرداد و گفت: در اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان بوشهر تاکنون 41 هزار نفراز این طرح منتفع شده‌اند که این افراد کمتر از 10 درصد هزینه درمان پرداخت کرده‌اند.

استاندار بوشهر با تاکید بر این نکته که جامعه از پزشکان انتظاردارند که در عرصه سلامت پیشگام باشند خاطر نشان کرد: پزشکان بهترین و منصفانه‌ترین برخورد را با برنامه تحول سلامت داشتند و یکی از دلایل موفقیت این طرح نیز اقبال جامعه پزشکی به این طرح بوده است.

انتهای پیام/ م

منبع: تسنیم
برچسب ها: سلامت ، بوشهر ، پزشکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.