ورزشکاران با جیب پر و دل خوش به اینچئون می‌روند

ذوالقدری: انتقادی از نتایج گرندپریکس ندیدم!/ توقع تکرار موفقیت گوآنگژو را داریم

رییس سازمان تیم‌های ملی تکواندو با بیان اینکه انتقادی از نتایج گرندپریکس ندیده است، می‌گوید: ما توقع کسب موفقیت از تکواندوکاران در اینچئون داریم.

غلامحسن ذوالقدری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره پرداخت پاداش معوقه قهرمانان عنوان کرد: همین که ورزشکاران در این برهه از زمان دیده شدند و قول مسئولان عملی شده خوب است تا در آستانه بازی های آسیایی اینچئون ورزشکاران با جیب پر و دل خوش راهی مسابقات شوند.

وی درمورد بازی های آسیایی اینچئون ادامه داد: به هرحال باید بپذیریم این دوره از بازی های آسیایی در کره جنوبی برای تکواندو سخت است. کارشناسان و اهالی رسانه ها می دانند رقیب اصلی ما در تکواندو میزبان بازی های آسیایی است اما تلاش می کنیم بهترین نتیجه از مسابقات بگیریم.

رییس سازمان تیم های ملی تکواندو در پاسخ به این سوال که رییس فدراسیون تکواندو در نشست خبری بازی های آسیایی اعلام کرده؛ که تکواندو نمی تواند نتایج دوره گذشته بازی های آسیایی را تکرار کند، گفت: ما توقع داریم که این نتایج تکرار شود. البته پولادگر در مصاحبه دیگری اعلام کرده که تکواندو پتانسیل کسب نتایج خوب در اینچئون را دارد در صورتیکه کره ای ها ما را اذیت نکنند و ما هم تلاش لازم را داشته باشیم. باتوجه به شرایط تکواندو، تیم ملی در این بازی ها بار سنگینی روی دوش خود احساس می کند.

او در واکنش به برخی از انتقادات پس از نتایج تیم ملی در رقابت های "گرندپریکس" قزاقستان تصریح کرد: من انتقادی ندیدم! اگر انتقادات مغرضانه نباشد ما می پذیریم و امیدواریم این انتقادات دلسوزانه باشد تا مغرضانه! بهتر است در کنار این انتقادات پیشنهاد هم باشد چون نتایج تکواندو موجب شادلی دل مردم می شود. تکواندوکاران در حال حاضر در مرحله آخر آماده سازی بسر می برند و هدف شان افتخار آفرینی در بازی های آسیایی است.

ذوالقدری افزود: از قبل هم می دانستیم مسابقات سختی در رقابت های انتخابی المپیک داریم به همین دلیل خود را بیشتر از قبل آماده کرده ایم در کنار آن هم در کورس کسب سهمیه المپیک 2016 "ریو" هستیم و به همین دلیل ماراتن سختی داریم.

وی درباره ناکامی علیرضا نصرآزادانی در رقابت های جایزه بزرگ یادآور شد: وزنی که نصر در آن برای مسابقات انتخابی المپیک مبارزه می کند برای او سنگین است. او حریفان قدرتمند و پرزوری در وزن جدید دارد و باید با او صحبت کنیم چون این وزن انتخاب خودش بوده است. سعی می کنیم در صورت موافقت با تغییر وزن امتیازات او را در رنکینگ انتقال دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار