پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: موقعیت‌های بسیار زیادی را در مقابل تراکتورسازی داشتیم که با اشتباه مهاجمان از این فرصت‌ها استفاده نکردیم در حالی که با ضد حمله‌های تیم رقیب شکست را پذیرفتیم.

داوود سیدعباسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پرسپولیس در بازهای خود فرصت‌های زیادی را در مقابل تیم‌های رقیب دارد اما از این موقعیت‌ها استفاده لازم را نمی‌برد و این در حالی است که در دیدار با تراکتور این تیم تبریزی با ضد حمله های خود توسط ادینهو از کمترین فرصت بیشترین استفاده را می‌برد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه افزود: خطوط پرسپولیس در هماهنگی کامل نیست و طرفدارهای زیادی این تیم دارد و به خاطرهوادارها هم شده این تیم باید با انجام دادن بازیهای خوب و درخشان دل مردم را شاد کند.

وی در ادامه گفت: نبود نوروزی و صادقیان می‌تواند در روند بازیهای مورد قبول تیم تاثیر بگذاره و این باعث شده که مهاجمان از خود عملکرد خوبی نشان نمی‌دهند.

سیدعباسی در ادامه خاطر نشان کرد: در جام ملتهای آسیا کار سختی را در پیش داریم و در این مسابقات تیمها با آمادگی کامل حضور پیدا می‌کنن و این در حالی می‌باشد که باشگاه مشکلات زیادی دارد و بهتر است که به فکر تماشاگران باشی تا منافع شخصی تا تیم بتواند به شرایط آرمانی مورد قبول خود برسد و با نمایش بازیهای بهتر دل هواداران را دوباره شاد کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، عباسی ، فرصت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار