سمنان/

اجرای پروژه بازسازي خطوط ریلی راه آهن شمال شرق

این پروژه با اعتباری بالغ بر69 ميليارد ريال از ایستگاه بکران میامی تا ایستگاه زرین اجرایی می شود و مدت زمان اجراي كل پروژه 24ماه در نظر گرفته شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان، مديركل راه آهن شمالشرق از آغاز اجرای عملیات بازسازي خطوط ریلی در حد فاصل ایستگاه بکران تا ایستگاه گیلان خبر داد.
حمید درباغ عنبران در خصوص گستردگی و مدت زمان اجراي پروژه شبه بازسازي خطوط ریلی در حد فاصل ایستگاه بکران تا ایستگاه گیلان تصريح کرد: این پروژه قرار است از ایستگاه بکران میامی تا ایستگاه زرین اجرایی شود و مدت زمان اجراي كل پروژه با توجه به قرارداد با شرکت پیمانکار 24 ماه در نظر گرفته شده است.
درباغ عنبران تصریح کرد: اعتبار پيش بينی شده براي اين پروژه حدود 69 ميليارد ريال است که از منابع راه آهن تامین خواهد شد.
وی با اشاره به مزاياي اجراي اين پروژه اظهار کرد: استقرار بهتر خط با وجود تراورس و ادوات و بالاست جديد ، افزايش ضريب ايمني در سير و حركت قطارها ، تعويض و تفکيک مصالح فرسوده خط ، ارتقاء و بهبودکيفيت روسازی خطوط ، افزايش پايداری و استقرار خط، افزايش سرعت قطارها و در نهایت کاهش زمان سير قطارها در بلاكهاي بهسازي شده ،از جمله مزایای این پروژه است که رضایتمندی زائران حضرت امام رضا(ع) و مسافران را به همراه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه در حال حاضر که ایام پیک مسافری است ، بیشترین تقاضای سفر با قطار را شاهد هستیم افزود: در حال حاضر روزانه با بیش از 90 رام قطار حجم بسیار زیادی از مسافران در راه آهن شمال شرق در حال تردد هستند و کار اجرایی این پروژه بدون ایجاد خلل در تردد مسافران اجرایی خواهد شد.



 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.