علیزاده: باید به جمع 6 تیم اول برسیم

لیبروی دوم تیم ملی والیبال گفت: باید برای رسیدن به جمع شش تیم برتر تلاش کنیم.

به گزارش گروه وزشی باشگاه خبرنگاران؛ عبدالرضا علیزاده بعد از پیروزی ایران مقابل بلژیک گفت:خوشحالم به دور دوم  صعود کردیم. باید فکر و ذهن خودمان را برای حضور در جمع شش تیم برتر قرار دهیم. با تمرکز و کسب چند پیروزی در مرحله دوم می توانیم در جمع شش تیم برتر قرار گیریم.

وی در باره دیدار تیم های ایران و بلژیک گفت: بازی خیلی خوبی بود. ست اول به خاطر فشار و استرس بازی، بچه ها روان بازی نکردند. بازی خیلی پا یا پا بود. با برد ست اول بچه ها راحت شدند و متوجه شدند راحت تر می توانند بلژیک را ببرند. درست است که ست سوم باختیم که آن هم به استراحت 10 دقیقه ای بین ست دوم و سوم برمی گردد. باید کادر فنی فکری به حال این استراحت و ست سوم بکند. چرا که به جز بازی با ایتالیا در بقیه بازیها ست سوم را با خته ایم.

لیبروی دوم تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: پورتوریکو تیم متوسطی است که اگر ما بازی خودمان را انجام دهیم، حتما پیروز خواهیم شد و به راحتی می توانیم سه امتیاز بگیریم.

علیزاده که هنوز در قهرمانی جهان به میدان نرفته است، گفت: خوشحالم که تیم برنده شد. حالا هم فرهاد ظریف خوب بازی می کند و نیازی به بازی من نیست. من هم راحت بیرون زمین بازی ها را تماشا می کنم.

انتهای پیام/
برچسب ها: والیبال ، ایران ، لییروی ، تیم ، اول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار