رستگار: قول مدال نداده ایم/ورزشکاران ناامید نیستند

رئیس فدراسیون جود با بیان اینکه ورزشکاران این رشته برای کسب مدال ناامید نیستند گفت: ما به مسئولان قول مدال نداده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رستگار رئیس فدراسیون جودو در نشست بازی‌های آسیایی اینچئون اظهار داشت: برنامه های تیم ملی را به طور کامل برای بازی‌های آسیایی اینچئن کره جنوبی اجرایی کرده‌ایم و برای رسیدن به موفقیت به فاکتور آماده‌سازی ورزشکاران همراه با استعداد و شانس نیاز داریم.
 
وی درخصوص قول مسئولان فدراسیون به کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان گفت: جلساس متعددی در این خصوص داشتیم و من به کسی قولی نداده‌ام اما اعلام کردم تلاش جودو در این مسابقات برای کسب 2 مدال است. به خاطر واقعیت هایی که در جودوی ایران وجود دارد و نیز حریفان قدرتمندی که پیش‌رو داریم قول مدال ندادیم و هیچ فشاری نیز برای این موضوع روی فدراسیون جودو وجود ندارد.
 
رستگار در خصوص بحث پاداش به مدال آوران افزود: فدراسیون جودو علاوه بر مسئولان ورزش جوایزی را برای ورزشکاران در نظر گرفته اما ارقام را اعلام نمی کنند. در تمام مسابقات قبلی هم تنها شب قبل از مسابقات قول پاداش داده می‌شد که به آنها جامه عمل می‌پوشاندیم. ما برای انگیزش ورزشکارانمان تمام تعهدات خود را به موقع عملی کردیم. ضمن اینکه مراسم بدرقه ورزشکاران اعزامی روز چهارشنبه برگزار می شود.

رئیس فدراسیون جودو گفت: برای اینکه بتوانیم مثل رشته های موفق باشیم نیاز به برنامه خوب و پتانسیل لازم داریم. اتفاق خوبی در جودو رخ داده و ما نسل طلایی را جمع کرده‌ایم اما فقط مدیریت لازمه کار نیست، برخی اوقات جذابیت به قطعیت نداشتن است و قهرمانان همیشه برنده نخواهند بود.

وی در خاتمه بیان کرد: ما در جودو اگر پتانسیل خوب داشتنه باشیم می توانیم پیش بینی 3 تا 4 مدال را داشته باشیم اما اگر در این تعداد محدود باشیم دستمان خالی خواهد بود اما ما و ورزشکارانمان با قدرت ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار