رودهن/

170 پروژه مدرسه‌ سازی در حال احداث است

معاون اداره ‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران گفت: اکنون در شهرستان‌های استان تهران، 170 پروژه مدرسه‌ سازی با منابع خیری، دولتی و ملی در حال احداث است.

خیبر بیدار پور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: 70 پروژه در شهرستان‌ های استان تهران تا مهر ماه سال جاری برای استفاده دانش ‌آموزان در سال تحصیلی جدید به افتتاح می ‌رسد.

وی ادامه داد: امیدواریم این پروژه‌ ها هر چه زودتر به بهره‌ برداری برسد، در این زمینه، 70 پروژه در شهرستان ‌های استان تهران تا مهر ماه سال جاری برای استفاده دانش ‌آموزان در سال تحصیلی جدید به افتتاح می‌ رسد.

بیدار پور تصریح کرد: با توجه به منابع محدود دولت تدبیر و امید، در صدد هستیم تا فرهنگ مشارکت را در سطح استان تهران ایجاد و به صورتی مشارکتی با خیران، این پروژه‌ ها را احداث کنیم.

معاون اداره‌ کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران گفت: امیدواریم با کمک خیران پروژه ‌های نیمه تمام را به تکمیل کنیم،

وی افزود:در کل استان تهران  علاوه شهر تهران، 105 پروژه تا مهر ماه سال جاری به بهره‌ برداری می ‌رسد.

وی ادامه داد: به طور کلی 250 پروژه در استان تهران در حال احداث است، این تعداد، 170 پروژه در شهرستان ‌های استان و 80 پروژه در تهران در حال انجام است.

بیدار پور تصریح کرد: در تلاش هستیم تا از منابع خیری و دولتی بتوانیم بخش عمده ‌ای از مشکلات شهرستان‌ های اطراف تهران نظیر دماوند، فیروزکوه و ... را تا پایان سال 93 برطرف کنیمز/.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.