سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان از عملکرد تیمش در اولین دیدار از رقابتهای قهرمانی آسیا برابر قطر گفت: عمکلدر بازیکنان قابل قبول بود و خوشحالم اولین دیدار را با پیروزی آغاز کردیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مصطفی قنبرپور، سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان گفت: دیدار اول در هر تورنمنتی از حساسیت بالایی برخوردار است و این دیدار هم برای تیم ما و هم تیم قطر از حساسیت بسیاری برخوردار بود. تیم ما به دلیل عدم تمرکز کافی در دقایق ابتدایی گل اول را دریافت کرد اما  پس از گذشت زمان و جا به جایی در چندین پست مختلف توپ و میدان را در اختیار گرفته و زمانی که تیم ما در دقیقه 71 به دلیل اخراج بازیکن 10 نفره شد از سوی تیم قطر تحت فشار قرار گرفتیم.

وی افزود: تیم ایران از لحاظ دفاعی بازی مناسبی از خود به نمایش نگذاشت در این دیدار و هرچند بازی زیبایی را شاهد نبودیم اما نتیجه بازی رضایت بخش بود.

وی همچنین به قابلیت های تیم قطر اشاره کرد و گفت: این تیم را یکی از تیمهای مدعی به مرحله بعدی مسابقات میدانم.

وی در پاسخ به این سوال که چه برنامه ای برای رویارویی مقابل تیم ملی عربستان دارید، گفت: سعی میکنیم در طول زمان استراحت برای بازی با عربستان نقاط ضعف تیم را حل و با یک ریکاوری مناسب بازیکنان را از لحاظ ذهنی آماده کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار