ساری /

برگزاری اردوی تفریحی و آموزشی برای ورزشکاران بسیجی

از سوی سازمان بسیج ورشکاران مازندران اردوهای متنوع تفریحی و آموزشی در سطح استان برگزار می شود.

به گزارش خبر نگار باشگاه خبرنگاران ساری ، در اقدامی جالب از سوی اسحق علی برنتی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران جهت ایجاد انگیزه و روحیه ورزشکاران بسیجی اردوهای تفریحی و آموزشی در سطح استان برگزار می شود.

این اردوهای تفریحی و آموزشی که در قالب آقایان و بانوان ورزشکار و مربی بسیجی برگزار می شود، تاکنون ورزشکاران بسیجی به اکثر نقاط سیاحتی و زیارتی سفر کردند.

اعزام ورزشکاران به مشهد مقدس، مسجد مقدس جمکران و بارگاه حضرت معصومه در شهر مقدس قم، منطقه عملیاتی جنوب کشور، غرب و شرق کشور و همچنین مکان های سیاحتی و زیارتی مازندران نیز در برنامه این سازمان است.

از نکات قالب توجه مسئولان سازمان بسیج ورزش مازندران اعزام ورزشکاران،مربیان و مدیران کانون به ارتفاعات جنگلی بوده که با استقبال خوب ورزشکاران زن و مرد همراه بوده که در این اردوها نیز مسابقات مختلف ورزشی برگزار و توسط مسئول بسیج ورزش استان به نفرات برتر جوایزی اهدا می شود.

در دهه کرامت که سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و حضرت امام رضا(ع) است مدیران کانون غرب مازندران به همراه ورزشکاران در ارتفاعات لاویچ چمستان و همچنین ورزشکاران و مربیان زن مازندران نیز به همراه مسئولان به مکان زیارتی ارتفاعات امام زاده یحیی نکا اعزام شدند.

در اردوی تفریحی و زیارتی ورزشکاران بسیجی که در امام زاده یحیی نکا برگزار شد، حمید شریعت نژاد استاد دانشگاه به عنوان سخنران حضور داشت و در خصوص مسائل اخلاقی، دینی، رابطه مربی و شاگرد، جوان و خانواده، همسرداری و همچنین آسیب های ماهواره و دجال واره مطالبی را عنوان کردند که مورد استقبال ورزشکاران قرار گرفت.

همچنین قرار است در یک اردوی تفریحی و سیاحتی مدیران کانون بسیج شرق استان ورزشکاران این هفته به میزبانی مدیرکانون سوادکوه در ارتفاعات این شهرستان برگزار شود./ز

برچسب ها: برگزاری ، ورزشکار ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.