فرصت‌های تبریک گفتن را از دست ندهید و در زمان‌های تسلیت گفتن حتما این کار را انجام داده و به هنگام عرض تسلیت حضور داشته باشید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، تبریک و تسلیت گفتن نوعی از احترام گذاشتن به دیگران و در واقع نوعی احترام قایل شدن به خود محسوب می‌شود.

بار احترام و عاطفه‌ای که در تسلیت گفتن وجود دارد بیشتر از تبریک و تهنیت گفتن تاثیرگذار است. زیرا تسلیت گفتن شما به فردی که در سوگ از دست دادن عزیزی به سر می‌برد به وی عطوفت و مهر بیشتری می‌دهد و برای او بسیار موثر است.

در تبریک گفتن برد نوشتاری بسیار موثر است و در تسلیت گفتن برد حضوری بسیار موثرتر واقع می‌شود.

وقتی می‌خواهید تبریک بگویید حتی اگر به صورت حضوری برای تبریک گفتن و شادباش می‌روید؛ بهتر است نوشته‌ای حاکی از تبریک را با خود ببرید چون بسیار تاثیرگذار و احترام انگیز است در دو خط هم که شده از صمیم قلب تبریک خود را نوشته و در هنگام حضور به وی بدهید.

باید به این نکته توجه داشته باشید حتی اگر برای تبریک گفتن مناسبتی حضور نیافتید اما برای عرض تسلیت سعی کنید که حتما حضور داشته باشید و نامه یا پیام تسلیت هدف شما را به طور کامل تامین نمی‌کند و وجود شما بسیار موثر واقع می‌افتد ، پس فرصت‌های تبریک گفتن وتسلیت گفتن را از دست ندهید./گزارش از ایده مفرح

انتهای‌پیام/
برچسب ها: فرصت ، تسلیت ، تبریک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار