رئیس اداره مدیریت بحران شهرداری منطقه 17 از اجرای مانور زلزله و عملیات امداد و نجات در سرای محله آذری این منطقه خبر داد.

بابک ذوقی، رئیس اداره مدیریت بحران شهرداری منطقه 17 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  گفت: ستاد مدیریت بحران منطقه درخانه دوام محله آذری و شورایاری محله این ستاد با هماهنگی سازمانهای تخصصی نسبت به برنامه‌ریزی امروز دوشنبه اقدام به برگزاری مانور زلزله در این ساختمانها می‌نماید تا درصورت بروز حادثه واقعی بتوان اقدام به موقع و لازم را انجام دهد.


وی افزود: در این مانور با زلزله‌ای فرضی که در شهر تهران رخ داده است عملیات امداد و نجات برای ساختمان سرای محله آذری در دستور کار قرارگرفته وبا ارائه گزارشی از تیم عملیات و پشتیبانی و خسارت محدودی که به ساختمان وارد شده تخمین زده می‌شود که تعداد 5 نفر پرسنل مجروح و تعداد یک نفر نیز به بیمارستان و بستری شدن نیاز دارند.


ذوقی اذعان داشت: همچنین در این مانور برق ساختمان قطع گردید و شریانهای حیاتی در برخی نقاط دچار آسیب شده و سیستم‌های مخابراتی دچار اختلال گردیده تا گروه‌های امداد و نجات بتوانند به خوبی و راحتتر عملیات را اجرایی نمایند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تخصصی ، هماهنگی ، خسارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.