رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان – ازبکستان

رحیمی، لبدف را ضربه فني كرد/کمیل قاسمی در مرحله نیمه نهایی

حسن رحیمی، محمد حسین محمدیان و کمیل قاسمی در دور سوم اوزان 57، 86 و 125 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان به پیروزی رسیدند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، چهل و پنجمين دوره رقابت هاي چهار وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان از صبح امروز در سالن ژيمناستيك شهر تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است.
 
در وزن 57 کیلوگرم حسن رحیمی دارنده مدال های طلا و برنز جهان در دور نخست با ضربه فنی (7 – صفر) لوان مترولی از اسپانیا را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه 8 بر 2  میکولا عیوضیان از اوکراین را مغلوب کرد. رحيمي در دور بعد و در مرحله يك چهارم نهايي با ضربه فنی (7 -1) ویکتور لبدوف قهرمان جهان از روسیه را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.
 
در وزن 70 کیلوگرم مصطفی حسین خانی در اولین تجربه حضور در رقابت های جهانی و علیرغم آسیب دیدگی از ناحیه زانو در دور نخست میروسلاو کایروف نفر سوم اروپا از بلغارستان را با نتیجه 2 بر یک شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه 3- 3 مقابل بک زاد عبدالرحمن اف از ازبکستان مغلوب شد و باید منتظر ادامه دیدارهای این کشتی گیر باشد تا در صورت حضور وی در دیدار فینال حسين خاني نیز شانس ادامه رقابت ها را در گروه بازنده ها داشته باشد.
 
در وزن 86 کیلوگرم محمد حسین محمدیان در نخستین تجربه حضور در رقابت های جهانی در دور اول با نتیجه 10 – صفر آردین آبو از برزیل را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه 7 بر 4 از سد ادوارد روت از آمریکا گذشت. محمديان در دور سوم مقال پدرو سبالوس از ونزوئلا  با نتیجه 8 بر 6 مغلوب کرد. وی در مرحله یک چهارم نهایی با برنده دیدار سالاس پرز از کوبا و ماتسوموتو از ژاپن دیدار می کند.
 
در وزن 125 کیلوگرم کمیل قاسمی در دور نخست با نتیجه 4- صفر از سد الکساندر خوتسیانویسکی دارنده مدال برنز اروپا از اوکراین گذشت. وی در دور بعد با نتیجه 7 بر 2  ژو دنگ نفر سوم آسیا از چین را شکست داد. قاسمی در مرحله يك چهارم مقابل قربان قربان اف از ازبکستان با نتیجه 7 بر صفر به پیروزی رسید تا برای حضور در دیدار فینال به مصاف حاجی مراد گاتسالوف قهرمان جهان از روسیه برود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار