همایون هاشمی گفت:‌سازمان بهزیستی کشور به طور متوسط ماهیانه سه هزار مسکن تولید و ان را به مددجویان خود عرضه می‌نماید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور در افتتاحیه اولین نمایشگاه وسایل کمک توانبخشی ویژه افراد دارای معلولیت گفت: سازمان بهزیستی جاده‌ای است که می‌بایست همه تلاش کنند تا بتوانند به اندازه حتی یک میلی متر پهنای باند آن را افزایش دهندت تا افراد بتوانند در مسیر آن قدم‌های مؤثری بردارند.

وی ادامه داد:‌ما باید شبکه نظارتی خود را تقویت و لایه بندی کنیم و در این امر از بازنشستگان، مددکاران و جامعه هدف خود استفاده نماییم.

وی تصریح کرد: ‌در حال حاضر 4میلیون و 800هزار نفر تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند این درحالی است که ما آمارهای دقیقی در استان‌ها نداریم تا با ان بتوانیم منسجم از بهزیستی دفاع کنیم.

هاشمی در ماه مبارک رمضان با اشاره به این که در ماه مبارک رمضان بیش از 47درصد میزان مشارکت ‌های مردم افزایش یافته افزود: طبق برنامه‌هایی که سازمان بهزیستی در ماه مبارک رمضان در شیرخوارگاه آمنه برگزار کرده بود هر شب مردم از طریق پیامک به سازمان رقم قابل توجهی کمک نمودند.

وی اظهار داشت: سازمان بهزیستی هر ماه به طور متوسط 3هزار مسکن تولید می کند که آن را به مددجویان خود تحویل ‌می‌دهد و در حال حاضر بسیاری از استان‌ها در انتظارند تا پروژه‌های آن‌ها را به افتتاح برسانیم.

رئیس سازمان بهزیستی بیان کرد:‌ تمامی تلاش ما بر این است که تا معلولیت به و جود نیاید و در این راستا تمامی سعی خود را می‌کنیم تا افراد معلول بتوانند به راحتی زندگی کنند.

وی خاطرنشان کرد:‌در سنوات اخیر تأکید مقام معظم رهبری بر این بوده که از محصولات داخلی حمایت شود ما نیز در این راستا نمایشگاهی را راه اندازی نمودیم تا در آن محصولات کمک توانبخشی داخلی بتوانند با هم به رقابت بپردازند.

انتهای پیام/
برچسب ها: سازمان ، بهزیستی ، توابخشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۱:۰۳ ۱۸ شهريور ۱۳۹۳
سلام..کدوم خونه،کدوم کار،کدوم ماشین؟ فقط بلدین ردیف کنین تواین سایت و اون سایت که ما این کاررو کردیم اون کاررو کردیم.
پول یک خونه شیک رو از معلول میگیرین بعد ی اپارتمان تحویل میدین.
مگه اسم این کشور اسلامی ایران نیست؟ اخه کجای اسلام با معلول جماعت اینجوری رفتار میکنین؟ مولام علی اینجوری به فقیرویتیم کمک میکرد؟
اهااااااآااااااااااااآی پشت وپا زدن و مچ گرفتن هنر نیست. اون دنیا و پل صراطی هم هست.
خوشحال میشم معلولین باهام درارتباط باشن
mohsenhosseini1370@gmail.com
آخرین اخبار