دختر جمشید هاشم‌پور از مجری شدنش می‌گوید +عکس

مريم هاشم‌پور، فرزند جمشيد هاشم‌پور - بازيگر پيشکسوت سينما و تلويزيون - از علت اجرايش در برنامه تلويزيوني «با اجازه» گفت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،مريم هاشم‌پور، مجري برنامه تلويزيوني «با‌ اجازه» درباره علت حضورش در اين برنامه گفت: دوستان وکيلي دارم که وقتي خانم بهبودي، تهيه‌کننده برنامه به دنبال فردي براي اجراي «با اجازه» بودند، من را به ايشان معرفي کردند و بعد از صحبت‌هايي که صورت گرفت، ايشان پذيرفتند که من به عنوان مجري در اين برنامه حضور داشته باشم.

او در پاسخ به اين که آيا تاکنون تمايل به تجربه حرفه بازيگري داشته است يا نه؟ ادامه داد: تاکنون به اين حرفه فکر نکرده بودم. شايد به دليل اين که به واسطه پدرم با اين حرفه و سختي‌هاي آن آشنا هستم و در زندگي شخصي آن را درک کرده‌ام اما اجراي اين برنامه را به دليل اين که با رشته و حرفه خودم مناسبت داشت، پذيرفتم.



هاشم‌پور در پاسخ به اين که با توجه به اشراف و تسلط بر مباحث حقوقي، چقدر در طراحي و پيشنهاد سرفصل موضوعات برنامه و انتخاب کارشناسان مشارکت دارد؟ گفت: با توجه به اين که برنامه با مشارکت قوه قضاييه روي آنتن مي‌رود، کارشناسان از سوي اين قوه معرفي و در برنامه حضور مي‌يابند اما براي بخشي که خود، اجراي آن را برعهده دارم، از خانم بهبودي خواستم تا وظيفه طرح سرفصل‌ها را به من واگذار کنند. ايشان هم لطف کردند و اين انتخاب را در اختيار من قرار دارند. جا دارد از خانم بهبودي تشکر ويژه داشته باشم. به نظرم انتخاب فردي که حقوق خوانده است براي اجراي برنامه حقوقي کار نوآورانه‌اي از جانب ايشان بود.

«با اجازه» کاري از گروه اجتماعي شبکه سه سيما به تهيه کنندگي الهه بهبودي و رضا منتظري مقدم است که هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۱:۴۰ روي آنتن شبکه سه قرار مي گيرد.
برچسب ها: دختر ، هاشم پور ، مجری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.