در ناحیه یک منطقه9 صورت می‌گیرد؛

اجرای بیش از 30عنوان برنامه فرهنگی اجتماعی در قالب طرح باز باران

شهردار ناحیه یک منطقه9 از اجرای بیش از 30عنوان برنامه در سطح ناحیه یک این منطقه در قالب طرح باز باران خبر داد.

محمد نیکنام شهردار ناحیه یک منطقه9 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ‌با اعلام این خبر گفت:‌در آستانه سال تحصیلی جدید بیش از 30عنوان برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در سطح ناحیه در قالب طرح باز باران بر اساس برنامه‌ زمان بندی شده اجرا می‌شود.
وی ادامه داد:‌تجهیز و توسعه عمرانی مدارس، اجرای طرح نسیم بهشت، اهدای شاخه گل، توزیع اقلام فرهنگی و لوازم التحریر به دانش آموزان بی بضاعت، جشن شکوفه‌ها ویژه کلاس اولی‌ها و جشن بزرگ مهر از برنامه‌هایی است که همزمان با بازگشایی مدارس اجرایی می‌شود.

نیکنام در خصوص دیگر برنامه‌های این اداره تصریح کرد:‌جشن بزرگ مهر، بازدید میدانی از محلات، بر پایی نمایشگاه عفاف و حجاب، اهدای ساق و مقنعه، نواختن زنگ مدرسه با حضور خانواده شهدا، بهداشت در مدارس و اجرای تئاتر نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در دستور کار این اداره قرار دارد.

وی ادامه داد:‌بهداشت روان در دختران، ویزیت پزشک، تغذیه سالم در مدارس، روش‌های یادگیری مؤثر، تست قند خون و فشار از معلمان و اولیای مدرسه و مسابقه خاطره نویسی نیز از برنامه‌هایی است که همزمان با بازگشایی مدارس اجرا می‌شود.

نیکنام در ادامه از دیگر ویژه برنامه‌های این اداره خبر داد و گفت: قصه گویی برای کلاس اولی‌ها، معرفی کتاب برای آنان و کارگاه‌های سبک زندگی از دیدگاه قرآن و ائمه اطهار همچنین مسابقه خاطره نویسی آغاز مدرسه، مسابقه گرافیکی خاطره و شستشوی فرش نمازخانه مدارس و خلاصه اولین کتابی که خوانده‌اید نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود:‌معرفی برترین‌‌‌های کنکور ارشد و دکتری، ایستگاه تفریحی ورزشی، ایستگاه تندرستی و مسابقات، آموزش حرکات اصلاحی ورزش و تندرستی و برگزاری مسابقات مربیان ایستگاه‌های تندرستی نیز همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید اجرا می‌شود.

شایان ذکر است این طرح تا 30مهر ماه ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار