منطقه ازاد ارس آینده درخشانی پیش رو دارد

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه ازاد ارس آینده درخشانی پیش رو دارد و صنعت و صادرات در این منطقه رشد خوبی داشته است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،ارسلان فتحی پور ظهر چهارشنبه در آیین بهره برداری از شهرک صنعتی جانانلو در خدا آفرین اظهار داشت: اهداف اقتصادمحور مناطق آزاد در منطقه آزاد ارس محقق شده و این منطقه آینده روشنی را در پیش رو دارد.

وی ادامه داد: مناطق آزاد اهمیت زیادی در تحقق صادرات ملی و بالا بردن اقتصاد کشور دارند و در این میان منطقه آزاد ارس توانسته است با نشان دادن قابلیت ها و پتانسیل های بالای خود نقش بالایی در توسعه صادارات داشته باشد.

فتحی پور با اشاره به احداث پل ارتباطی ایران و آذربایجان در قلی بگلو گفت: احداث این پل ارتباطی عامل مهمی در رونق اقتصادی استان و به خصوص منطقه آزاد بوده و احیای اقتصاد جلفای قدیم در قلی بگلو با احداث پل ارتباطی ایران و آذربایجان صورت می پذیرد.

وی ادامه داد: در یک سال گذشته تحولات بزرگی در جذب سرمایه گذار و توسعه تولید، صنعت، تجارت و کشاورزی در ارس اتفاق افتاده است که با این وجود می توان به آینده این منطقه امید زیادی داشت.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه تولید و صادرات کالاهای غیر نفتی که از لازمه های یک اقتصاد پویا است در منطقه آزاد ارس محقق شده، گفت: به طور یقین با رونق فعالیت های صنعتی، کشاورزی، تجاری، تولید و صادرات و توجه به مسایل گردشگری در خدا آفرین مشکلات بیکاری در این منطقه رفع خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.