همگام با هفته هشتم ليگ برتر؛

تنور داغ ليگ برتر در روزهای پايانی تابستان

هفـته هشتم ليگ برتر فوتـبال "جـام خليـج فارس" در 6 استان کشـور و به ميـزبانی استان هـای: خراسان رضوی، خوزستان، گيلان، اصفهان، قم و آذربايجان شرقی برگزار مي‌شود.

به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران ؛ روز پنجشنبه تيم فوتبال پديده در مشهد مقدس ميزبان سپاهان اصفهان است.
 تيم های سوم و چهارم جدول با امتيازاتی نزديک به هم در اين بازی تلاش خواهند کرد تا از کورس بالا نشينان جدول عقب نمانند و تيم گسترش فولاد تبريز برای روياروی با فولاد خوزستان به اين استان استان سفر مي‌کند.

جدال فولادين تيم های پنجم و دوازدهم ليگ برتر در گرمای داغ جنوب صحنه های زيبايی را خلق خواهد کرد.

*در بازی ديگر روز پنجشنبه استقلال تهران برای تثبيت جايگاه نخست خويش به مصاف تيم هفتم جدول يعنی نفت تهران خواهد رفت.


*در نخستين بازی روز جمعه ملوان بندر انزلی در ديداری حساس سايپای کرج را پيش روی خود دارد ، قوهای سپيد انزلی برای رهايی از رتبه های پايين جدول با حمايت مردم فوتبال دوست استان گيلان بنا دارند اين بازی را به سود خود به پايان برسانند.

*در بازی ديگر اين روز تيم‌های سيزدهم و چهاردهم جدول جدال نفس گيری را در اصفهان خواهند داشت ، هردو تيم محکوم به پيروزی هستند تا از جمع فانوس به دستان خارج شوند.


*عبدالصمد مرفاوی سرمربی راه راه پوشان صبای قم برای جدا شدن از نيمه های ميانی جدول جدال سختی را با مربی تازه نفس استقلال اهواز خواهد داشت.

سيد صالحی تازه وارد برای جدا شدن از رتبه پانزدهم جدول نيم نگاهی به پيروزی در اين بازی دارد.


*در بازی حساس ديگر هفته هشتم؛ سرخپوشان تبريزی برای تصاحب رتبه نخست جدول، زرد پوشان تهرانی را پيش روی دارند.
تراکتور سازی تبريز با برد شيرين هفته گذشته مقابل پرسپوليس، ميزبان راه آهنی است که با انديشه های منصور ابراهيم زاده به تبريز آمده است.


*آخرين بازی اين هفته را پرسپوليس بحران زده در مقابل تيم قعر نشين نفت مسجد سليمان برگزار خواهد کرد، هواداران ناراضی پرسپوليس و فوتبال دوستان متعصب مسجد سليمانی از تيم هايشان توقع يک برد دلچسب را  دارند، موضوعي که بايد ببينيم آيا روز جمعه در تهران رقم خواهد خورد؟


 
انتهای پيام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.