ویژه اندرویدی ها؛

حذف برنامه های سیستمی اندروید + دانلود نرم افزار

اگر برنامه های سیستمی موجود در تلفن همراهتان برای شما کارایی ندارد و قصد حذف آن ها را دارید، باید به شما برنامه system app remover pro پیشنهاد کرد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ گوشی ها و تبلت هایی که دارای سیستم عامل اندرویدی هستند، به صورت پیش فرض دارای نرم افزارهایی هستند که برخی از آن ها کاربرد خاصی برای کاربر ندارند و فقط فضای رم و ذخیره سازی را اشغال می کنند. اگر این برنامه ها برای شما هم کاربردی ندارند و قصد حذف آن ها را دارید، باید به شما نرم افزار فوق العاده قدرتمند و ایمن system app remover pro را پیشنهاد کرد. همچنین برنامه می تواند بستری را فراهم کند تا برنامه های موجود در حافظه داخلی گوشی خود را به کارت حافظه جانبی منتقل کنید. توجه داشته باشید که برای استفاده از امکانات نرم افزار معرفی شده باید گوشی یا تبلت اندرویدی شما روت شده باشد.

 

 


 • دانلود و مشخصات فایل

 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • حجم: 0.4 مگابایت
 • نسخه: v3.3.1019
 • اجرا در: اندروید 2.1 و بالاتر
 • امتیاز: 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
milad
۱۵:۰۴ ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
با سلام و احترام
گوشیم از طریق گینگ روت...روت کردم و متاسفانه برنامه سیستمی گوگل پلی استور را حذف کردم و خیلی از برنامه و بخصوص برنامه گوگلی متوقف شدن و کار نمی کنن اگر راهی هست خدا خیرتون بده کمکم کنید من برنامه گوگل پلی استور از سایت دانلود کردم و دوباره روی سیستم گوشی ریختم و فلش زدم ولی فایده نداشت و همچنان برنامه ها متوقف شده اند و بخصوص هر وقت بازکنم مینویسد (متاسفانه، گوگل پلی استور متوقف شده است) لطفا اگه کسی بلده و میدونه راهنمایی کنه،!
United States of America
ناشناس
۱۰:۱۴ ۰۳ آبان ۱۳۹۵
مرسی واقعا عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل
۰۵:۱۱ ۲۵ فروردين ۱۳۹۷
اقا باید تمام برنامه ها رو از خود گوگل پلی نصب کنی یعنی اول باید حدف داده ها هر برنامه رو بزنی تا برنامه به حالت اولیه برگرده بعد از گوگل پلی دانلود کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۲۴ مرداد ۱۳۹۵
من برنامه سیستمی گوشیم رو به اشتباه حذف کردم و می خوام نصبشون کنم میگه install failed و چون که برنامه کمک نیاز installer رو هم حذف کردم حالا چیکار کنم اندروید 4.1.2 نوکیا ایکس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۰۴ اسفند ۱۳۹۴
کاش کاربرد برنامه های سیستمی رو میذاشتین که به خطا برنامه های ضروری رو حذف نکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۲ ۱۸ دی ۱۳۹۴
نمیشه چرااااا؟
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی تیموری
۰۱:۰۷ ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
نصب نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۰۲ آبان ۱۳۹۳
ای کاش آموزش حذف برنامه های سیستمی هم میذاشتید
آخرین اخبار